Re: Zeeuwse gloria
Gefeliciteerd met je prijs! En je hebt echt een schitterende stapel gemaakt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zeeuwse gloria
Gefeliciteerd met je prijs! En je hebt echt een schitterende stapel gemaakt!
Gefeliciteerd met je prijs hoor! Je taart was echt superstrak en stond nog heel mooi, ondanks de wat onvoordelige omstandigheden qua warmte en luchtvochtigheid in de winkel. Die van mij was mede daardoor wat aan het inzakken gedurende de paar uur dat hij daar stond. Maar goed, het publiek keek daar gelukkig niet naar en gunde mij de publieksprijs. Foto's hiervan komen er aan!! En jij heel veel plezier met je mixer!!
Groetjes Marieke Riemens
super! gefeliciteerd!!
Jeetje, wat mooi! Ten eerste al een heel goed concept, maar dan ook nog eens zo mooi uitgevoerd...
Je had zeker de hele viswinkel leeggekocht om die beesten zo waarheidsgetrouw te kunnen maken??
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je 1e prijs. Taart is prachtig. Die krab vind ik zo knap gemaakt (en de rest ook eigenlijk...)!
wauw, heel mooi gemaakt! En super gefeliciteerd met je prijs! Dat is ook leuk om te winnen zeg!
Heel erg mooi... En al die details echt geweldig
waanzinnig hoor! gefeliciteerd !
Prachtig!!
Veel plezier met je 2e KitchenAid!
Leuke zeeuwse taart...... gefeliciteerd met je prijs! Jammer, dat je em net voor je verjaardag gekregen had....
Gefeliciteerd meid!!!! Hij is werkelijk prachtig!!!
Ik ga de site van Passieux in de gaten houden voor een workshop van jou, wil heel graag weten hoe je die kreeft hebt gemaakt...
Terecht gewonnen!
groetje, Virine
prachtig!
Zooo, dat is me toch een staaltje boetseerkunst, wooowwww , PRACH-TIG!!! En die details, werkelijk
...
Echt supersupermooi ! geef mij ook zo'n bolus, jammie !!
Wauw! Dit is zeker een terecht verdiende eerste plaats! Wat een taart zeg, al die details, helemaal in perfectie afgewerkt! Supergaaf gemaakt. Hij klopt gewoon helemaal!
Hier mag je echt wel trots op zijn!
Wauw, die details, super gemaakt en gefeliciteerd he!!!
erg leuke details!
Jeetje, wat mooi! Ten eerste al een heel goed concept, maar dan ook nog eens zo mooi uitgevoerd...
![]()
![]()
Je had zeker de hele viswinkel leeggekocht om die beesten zo waarheidsgetrouw te kunnen maken??
Was lekker hoor!
Proficiat!
Wat een supertaart met die prachtig gemaakte boetseersels.
super!
Hoi,
Nou gefeliciteerd hoor, ik was zo druk deze week, ik dacht ik ga er maar niet aan beginnen, nu snel op het forum gekeken wie er gewonnen had. Maar super hoor, hij is heel mooi gemaakt.
groetjes Bianca
hele mooie taart..terecht gewonnen hoor...gefeliciteerd!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zeeuwse gloria