Onderwerp: Help mn beschuitmix is kurkdroog..
Nou had ik wel een vraagje, nou eigenlijk is t een probleempje geworden voor mij. Ik ben een beginnende beginster.... heb precies gedaan wat er stond, eieren op 30 graden, mixen 10 min. en bloem met de maizena erdoor gespateld
Maar om bij t begin te beginnen, ik las op de site de basisrecept voor beschuitmix die met maizena maar die is kurkdroog na t bakken...heb exact gedaan wat er stond maar helaas....had een taart voor mn neefje gebakken maar ondanks de vulling en decoratie was ie gewoon niet te eten, te droog.. in t recept staat geen vloeistof -water,melk- toegevoegd maar ook geen boter of iets dergelijks. Neem me niet kwalijk als ik iets geks vraag ofzo ben een beginner en ik hoop dat iemand mij helpen kan.
Kan iemand mij vertellen wat er mis is gegaan en/of suggeties geven zodat ik weet wat ik de next time wel/niet moet doen. Ik heb inmiddels wel van wilton de mix gekocht maar hier moet je de eieren afwegen... maar heb nog geen goede keukenweegschaal gekocht, vandaar dat deze nog eventjes blijft liggen. Maar alvast bedankt iedereen.
Veel liefs Zwaai