Onderwerp: Taartvulling, iets fruitigs, ik kom er even niet uit.
Hai!
Mijn dochtertje wordt 1 december 1 en ik ga weer eens taart maken, yay! Heb een prachtige taart ontworpen, nou moet ie nog lukken haha! De buitenkant is het probleem dus niet maar ik pieker me suf over de binnenkant, de vulling dus...
Zat te denken:
Onderste laag aardbeienbavaroise (heb de mix van de webshop besteld, kan je daar gewoon bijvoorbeeld verse gepureerde aardbeien door heen doen?) + evt crispy chocolaagje (ben zelf niet zo heel gek op chocola, maar mn vriendinnen wel, dus ik twijfel hier nog over...
Maar dan de 2e laag:
Liefst iets met verse stukjes aardbeien, geen botercreme met jam, sorry maar dat vind ik te simpel haha en lijkt me ook nit echt lekker, beetje saai. Maar misschien aardbeien vlaaivulling? Of stukjes verse aardbei door botercreme geroerd, kan dat? En kan je evt vlaaivulling mengen met botercreme of mengt dat niet goed/is het niet lekker?
En stel dat ik alleen vlaaivulling zou doen, moet er dan een laagje botercreme onder en boven? Lijkt me dat anders het biscuit te nat wordt? En kan je dat invriezen?
Haha sorry veel vragen. Nogmaals de buitenkant gaat me goed af maar ik heb nogal moeite met de binnenkant.
Dus laag 1: aardbeienbavaroise
En laag 2: geen idee, wie helpt?