Onderwerp: Pumpkin Pops
Eerste keer pops maken. Een goede excuse om Wilton Cady Melts to kopen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eerste keer pops maken. Een goede excuse om Wilton Cady Melts to kopen
Ze zijn echt gaaf! 
helemaal super! En zo te zien geen ruzie gehad met de candymelts (bij mij wil t maar niet goed smelten...:-() gouden tip is dus welkom.

Erg leuk! Heb je eerst bolletjes gedraaid en later die 'naden' er in gemaakt? Ik ga ze van de week ook maken namelijk 
Erg leuk zeg
echt heel erg leuk
Ohhh...die zijn gaaf! 
Super-leuk !! 
helemaal super! En zo te zien geen ruzie gehad met de candymelts (bij mij wil t maar niet goed smelten...:-() gouden tip is dus welkom.
Ik heb wat zonnenbloem olie togevoged, tot het minder dik was 
Erg leuk! Heb je eerst bolletjes gedraaid en later die 'naden' er in gemaakt? Ik ga ze van de week ook maken namelijk
Precies, ik heb wel gemerkt dat je de "naden" moet best diep maken anders wordt de opgevulled met de candy melts en je zie daar niks meer van. 
UmFuFu schreef:helemaal super! En zo te zien geen ruzie gehad met de candymelts (bij mij wil t maar niet goed smelten...:-() gouden tip is dus welkom.
aha! das dus de truuk! bij mij bleven die melts ook zooo dik dat ik me afvroeg wat moet ik hier nu indopen, dat loopt er toch niet af! heb je een idee hoeveel delen olie op hoeveel delen melts?
ze zijn trouwens super, die pompoentjes!
Theweeoracle schreef:UmFuFu schreef:helemaal super! En zo te zien geen ruzie gehad met de candymelts (bij mij wil t maar niet goed smelten...:-() gouden tip is dus welkom.
aha! das dus de truuk! bij mij bleven die melts ook zooo dik dat ik me afvroeg wat moet ik hier nu indopen, dat loopt er toch niet af! heb je een idee hoeveel delen olie op hoeveel delen melts?
ze zijn trouwens super, die pompoentjes!
Ik deed het op gevoel
Genoeg togeveoged tot als ik de lepel uit de melts halde, ging de melts een beetjie afdruppelen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren