1

Onderwerp: Pumpkin Pops

Eerste keer pops maken. Een goede excuse om Wilton Cady Melts to kopen O-)

http://im1.shutterfly.com/media/47a0ce05b3127ccefb259befa8cb00000040O09EbsmzVo5B7efBg/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D720/ry%3D480/

http://im1.shutterfly.com/media/47a0ce05b3127ccefb248882c87b00000030O09EbsmzVo5B7efBg/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D720/ry%3D480/

http://im1.shutterfly.com/media/47a0ce05b3127ccefb24fe79c8bb00000030O09EbsmzVo5B7efBg/cC/f%3D0/ps%3D50/r%3D0/rx%3D720/ry%3D480/

2

Re: Pumpkin Pops

Ze zijn erg leuk geworden!!

3

Ze zijn echt gaaf!  :D

4

helemaal super! En zo te zien geen ruzie gehad met de candymelts (bij mij wil t maar niet goed smelten...:-() gouden tip is dus welkom.
:D

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

5

Leuk zeg super  :thumb:

6

Erg leuk! Heb je eerst bolletjes gedraaid en later die 'naden' er in gemaakt? Ik ga ze van de week ook maken namelijk :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Erg leuk zeg

Groetjes van Nicole!!

8

echt heel erg leuk

9

Ohhh...die zijn gaaf!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Super-leuk !! :thumb:

11

WOW, super!

12

UmFuFu schreef:

helemaal super! En zo te zien geen ruzie gehad met de candymelts (bij mij wil t maar niet goed smelten...:-() gouden tip is dus welkom.

Ik heb wat zonnenbloem olie togevoged, tot het minder dik was :thumb:

13

Liene schreef:

Erg leuk! Heb je eerst bolletjes gedraaid en later die 'naden' er in gemaakt? Ik ga ze van de week ook maken namelijk :)

Precies, ik heb wel gemerkt dat je de "naden" moet best diep maken anders wordt de opgevulled met de candy melts en je zie daar niks meer van. :rolleyes:

14 Laatst bewerkt door kristien (25-10-2010 16:02)

Theweeoracle schreef:
UmFuFu schreef:

aha! das dus de truuk! bij mij bleven die melts ook zooo dik dat ik me afvroeg wat moet ik hier nu indopen, dat loopt er toch niet af! heb je een idee hoeveel delen olie op hoeveel delen melts?
ze zijn trouwens super, die pompoentjes!

15

kristien schreef:
Theweeoracle schreef:
UmFuFu schreef:

aha! das dus de truuk! bij mij bleven die melts ook zooo dik dat ik me afvroeg wat moet ik hier nu indopen, dat loopt er toch niet af! heb je een idee hoeveel delen olie op hoeveel delen melts?
ze zijn trouwens super, die pompoentjes!

Ik deed het op gevoel :Y Genoeg togeveoged tot als ik de lepel uit de melts halde, ging de melts een beetjie afdruppelen.