Re: Colette
Wat moet je hier nog aan toevoegen!!!
WAUW!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette
Geweldig!
kwebbeltje schreef:ik moest zo lachen gisteren, want op aanraden van Monika van de week ben ik eens wat andere sites wezen googelen en kwam het origineel ook tegen. en toen dacht ik nog wauw dat is ook eens leuk om te doen, of misschien een combi van verschillende vormen, maar om nu die ronde vormen te moeten gaan snijden van cake??????? no way, das te hoog gegrepen voor mij
!!!! en toen opende ik op mijn werk gisteren mijn telefoontje op hyves en zag jouw taart als eerste. maar Suus, eerlijk gezegd vind ik de jouwe nog mooier, jouw manier en stijl van decoreren vind ik super, maar ik vind jouw vormen ook mooier en nog meer gelijk dan het origineel!!! dit is een echte Suuz in lieve Suuzkleuren en dan die bloemen.... pfff wat een werk zeg! jij bent er echt eentje in de categorie van wat jouw ogen zien kunnen je handen maken. dít is echt KUNST! en eigenlijk.... eigenlijk vind ik dat je de naam Suikertaartjes stiekem al veel te ver voorbij bent... dit is perfectie ten top!:thumb:
![]()
Jeetje Brenda, hier ben ik echt stil van. Dank je wel!!
De waarheid mag gezegd worden.
Ik heb net ook Colette's site bekeken en ben het met Kwebbel eens. Ik vind Colette's taarten superknap! gemaakt, maar vaak ook wel erg druk, véél glitter en daardoor ook wat flets van kleur. Jouw versie vind ik subtieler, verfijnder, de kleuren liever en vooral: less is more.
WAUWWWW... oooh wat een prachtexemplaar!!
Ohhh mintgroen vind ik echt de meest vreselijke kleur die men ooit heeft verzonnen...........
Maar wat een plaatje van een taart weer! Die bloemen zijn zooo mooii
Wauw geweldig zeg.
Ik dacht dat je al vet goed was, maar dit is niet vet goed.... Dit is supercalifragilisticexpialidocious
![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
(nog wrijvend over mijn kin die net op mijn bureaublad gevallen is...)
Niet normaal meer zo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt geweldig Suuz, maar volgens mij ben ik niet de enige die dit al heeft gezegd aan alle reacties te zien!
Dit is echt ongelofelijk knap, niet normaal, zo prachtig.
Jij taartdiva!
Wauw suuz, wat een bizar mooie taart!!!! Ik was al mega onder de indruk van je taarten en vooral van je eigen stijl die steeds maar weer terug komt! Ik vind het zo knap!
Weet niet of je jezelf zo blijft overtreffen maar vind het toch wel heel professioneel allemaal!
Kortom, WAUW!!!
groetjes he! En keep that cakinboogiewoogiespirit goin!
Waarom zie ik de foto niet meer, wil hem zo graag zien.
Ik zie niks en aan alle reacties te lezen mis ik er wel wat aan
Wil ook graag de taart zien, vooral na het lezen van de reacties van anderen.
ik zie alleen een kruisje .......
en ben heelheelheel nieuwsgierig!
Ja, dat heb ik dus ook al geprobeerd... toen maar naar je site gegaan Suuz, maar ook daar niks!
Ben ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aagie nu!
Zoooo hij staat er weer op. Ik snap ook niet hoe dat kan, ik had dat met die gekke Ernie ook al dat ie na een tijdje gewoon niet meer zichtbaar was.
Op mijn site heb ik hem nog niet staan, nog geen tijd voor gehad
prachtig seg!!!
Kan iemand mijn kin van de vloer afhalen jeetje wat een kunstwerk
zucht........ongelofelijk...gewéldig prachtig mooi.......zucht....
Goeiegriebels!!!!Dit is werkelijk prachtig Suuz! Ik vind de creaties van Colette altijd schitterend maar jij doet hier zeker niet voor onder!!!!
Het is dan nog wel vroeg, maar nooit te vroeg voor taart...en zeker niet (ik val in herhaling!) voor deze taart! Super gaaf gemaakt!
Uhm, wil iemand mijn mond even dichtdoen?
![]()
Wauw!!! Wat is díe moooooooi!!!!
Precies ook mijn reactie!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette