101

Re: Colette

Wat moet je hier nog aan toevoegen!!!
WAUW!!!!  :Y

102

Geweldig!

Groetjes, Marjan

103

Suikertaartjes-Suuz schreef:
kwebbeltje schreef:

ik moest zo lachen gisteren, want op aanraden van Monika van de week  ben ik eens wat andere sites wezen googelen en kwam het origineel ook tegen. en toen dacht ik nog wauw dat is ook eens leuk om te doen, of misschien een combi van verschillende vormen, maar om nu die ronde vormen te moeten gaan snijden van cake??????? no way, das te hoog gegrepen voor mij :lol: !!!! en toen opende ik op mijn werk gisteren mijn telefoontje op hyves en zag jouw taart als eerste. maar Suus, eerlijk gezegd vind ik de jouwe nog mooier, jouw manier en stijl van decoreren vind ik super, maar ik vind jouw vormen ook mooier en nog meer gelijk dan het origineel!!! dit is een echte Suuz in lieve Suuzkleuren en dan die bloemen.... pfff wat een werk zeg! jij bent er echt eentje in de categorie van wat jouw ogen zien kunnen je handen maken. dít is echt KUNST! en eigenlijk.... eigenlijk vind ik dat je de naam Suikertaartjes stiekem al veel te ver voorbij bent... dit is perfectie ten top!:thumb:  :thumb:  :thumb:

Jeetje Brenda, hier ben ik echt stil van. Dank je wel!!  :o

De waarheid mag gezegd worden. ;)
Ik heb net ook Colette's site bekeken en ben het met Kwebbel eens. Ik vind Colette's taarten superknap! gemaakt, maar vaak ook wel erg druk, véél glitter en daardoor ook wat flets van kleur. Jouw versie vind ik subtieler, verfijnder, de kleuren liever en vooral: less is more.  :Y

104

WAUWWWW... oooh wat een prachtexemplaar!!

groeten, Bianca
TAART in huis

105

Ohhh mintgroen vind ik echt de meest vreselijke kleur die men ooit heeft verzonnen...........
Maar wat een plaatje van een taart weer! Die bloemen zijn zooo mooii

Groetjes Eline

106

Wat een kunstwerk!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

107

Wauw geweldig zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

108

Sprokkel schreef:

Ik dacht dat je al vet goed was, maar dit is niet vet goed.... Dit is supercalifragilisticexpialidocious :Y  :lol:

Daar sluit ik me helemaal bij aan!
(nog wrijvend over mijn kin die net op mijn bureaublad gevallen is...)

I'm not fat, I'm just short for my weight

109

Niet normaal meer zo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt geweldig Suuz, maar volgens mij ben ik niet de enige die dit al heeft gezegd aan alle reacties te zien!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

110

Dit is echt ongelofelijk knap, niet normaal, zo prachtig.

Jij taartdiva!  ;)

111

Geweldig super de super mooiiiiiii!!!!!!!!!

Groetjes P@trici@

Wauw suuz, wat een bizar mooie taart!!!! Ik was al mega onder de indruk van je taarten en vooral van je eigen stijl die steeds maar weer terug komt! Ik vind het zo knap!
Weet niet of je jezelf zo blijft overtreffen maar vind het toch wel heel professioneel allemaal!

Kortom, WAUW!!!

groetjes he! En keep that cakinboogiewoogiespirit goin!

113

Waarom zie ik de foto niet meer, wil hem zo graag zien. :|

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

114

Ik zie niks en aan alle reacties te lezen mis ik er wel wat aan  :nooo

Groetjes, Sylvia

115

Wil ook graag de taart zien, vooral na het lezen van de reacties van anderen.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

116

ik zie alleen een kruisje :(.......

en ben heelheelheel nieuwsgierig!

Geniet van elke dag!!!!

117

Als ik het adres van de foto uit het berichtje rechtstreeks benader, zegt hij 'file not found'.  :think:  Suuz, heb je de foto soms verwijderd?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

118

Ja, dat heb ik dus ook al geprobeerd... toen maar naar je site gegaan Suuz, maar ook daar niks!  :grr:

Ben ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel aagie nu!  :D

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

Zoooo hij staat er weer op. Ik snap ook niet hoe dat kan, ik had dat met die gekke Ernie ook al dat ie na een tijdje gewoon niet meer zichtbaar was.

Op mijn site heb ik hem nog niet staan, nog geen tijd voor gehad  :s

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

120

prachtig seg!!!

Let's have a Cake Good Day !!!

121

Kan iemand mijn kin van de vloer afhalen jeetje wat een kunstwerk  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

122

zucht........ongelofelijk...gewéldig prachtig mooi.......zucht....

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

123

Goeiegriebels!!!!Dit is werkelijk prachtig Suuz! Ik vind de creaties van Colette altijd schitterend maar jij doet hier zeker niet voor onder!!!! :thumb:  :thumb:

124

Het is dan nog wel vroeg, maar nooit te vroeg voor taart...en zeker niet (ik val in herhaling!) voor deze taart! Super gaaf gemaakt!

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

125

skoczek schreef:

Uhm, wil iemand mijn mond even dichtdoen? ;-)
Wauw!!! Wat is díe moooooooi!!!!

Precies ook mijn reactie!! :thumb:

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)