Onderwerp: Wendy stapel, koffers en chique klassiek!
Hallo dames en een enkele heer!
Hier mijn laatste 3 bruidstaartjes, waar ik best wel een beetje trots op ben!
Allereerst een klein stapeltje (26-20-15) voor het broertje van een vriendin, ze trouwden low-budget en hadden roze koeken geplanned voor de gasten. Zuslief wilde het bruidspaar daarom verrassen met een taartje voor de daggasten en had een voorbeeld op de site van Wendy gezien. Dat was overigens een Topsy, iets waar ik me nog niet aan durf te wagen! Dit is wat ik er van gebakken heb;
Gevuld met frambozencrème, verse frambozen en frambozenjam.
De volgende was een klein drama... te veel te doen in te weinig tijd waardoor ik tot midden in de nacht bezig ben geweest. Kwam niet goed uit met de vulling... niet met de gekleurde marsepein, fondant wilde niet uitharden en 's ochtends aanleveren in Blijdorp kan ik nu ook iedereen afraden
Afijn, voor een kennis die haar 40 jarig huwelijk vierde deze 2 stapels, ieder 30 en 20 vierkant, gevuld met kersenvlaaivulling, kersenbavaroise, 4 vruchtenjam en verse rode vruchten.
Geinspipikt van een voor mij onbekend forumlid, met dank!
De 3e is voor mij een bijzondere... mijn neef Sander is afgelopen vrijdag met zijn Noortje getrouwd. Een ontzettend leuk stel en ik ben heel erg blij voor hen, voelde me vereerd toen zij mij vroegen hun taart te maken! Noortje maakt zelf ook taarten en is bekend met dit forum. Zij heeft een voorbeeld hiervandaan gehaald en gevraagd of ik deze met kleine aanpassingen na wilde maken. Herken je je eigen ontwerp? Ontzettend bedankt voor het inspireren, het bruidspaar was enorm blij met deze taart;
Ik heb 'm 's ochtends moeten vervoeren van Dordrecht naar Reusel. Dus 's avonds pas afgestapeld in de keuken van de feestlocatie, hence de lelijke achtergrond
30, 25, 20 en 20 cm, allen gevuld met frambozencrème, een laagje witte chocolade en frambozenjam.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes,
Ilona.
- Buzz