1

Onderwerp: Wendy stapel, koffers en chique klassiek!

Hallo dames en een enkele heer! ;)

Hier mijn laatste 3 bruidstaartjes, waar ik best wel een beetje trots op ben!

Allereerst een klein stapeltje (26-20-15) voor het broertje van een vriendin, ze trouwden low-budget en hadden roze koeken geplanned voor de gasten. Zuslief wilde het bruidspaar daarom verrassen met een taartje voor de daggasten en had een voorbeeld op de site van Wendy gezien. Dat was overigens een Topsy, iets waar ik me nog niet aan durf te wagen! Dit is wat ik er van gebakken heb;

http://iloapp.cake2take.nl/data/_gallery//public/5/1286293778_resized.jpg?width=348&height=464

Gevuld met frambozencrème, verse frambozen en frambozenjam.

De volgende was een klein drama... te veel te doen in te weinig tijd waardoor ik tot midden in de nacht bezig ben geweest. Kwam niet goed uit met de vulling... niet met de gekleurde marsepein, fondant wilde niet uitharden en 's ochtends aanleveren in Blijdorp kan ik nu ook iedereen afraden  :nooo
Afijn, voor een kennis die haar 40 jarig huwelijk vierde deze 2 stapels, ieder 30 en 20 vierkant, gevuld met kersenvlaaivulling, kersenbavaroise, 4 vruchtenjam en verse rode vruchten.

http://iloapp.cake2take.nl/data/_gallery//public/5/1287237758_resized.jpg?width=588&height=464

Geinspipikt van een voor mij onbekend forumlid, met dank!

De 3e is voor mij een bijzondere... mijn neef Sander is afgelopen vrijdag met zijn Noortje getrouwd. Een ontzettend leuk stel en ik ben heel erg blij voor hen, voelde me vereerd toen zij mij vroegen hun taart te maken! Noortje maakt zelf ook taarten en is bekend met dit forum. Zij heeft een voorbeeld hiervandaan gehaald en gevraagd of ik deze met kleine aanpassingen na wilde maken. Herken je je eigen ontwerp? Ontzettend bedankt voor het inspireren, het bruidspaar was enorm blij met deze taart;

http://iloapp.cake2take.nl/data/_gallery//public/5/1287242115_resized.jpg?width=402&height=464

Ik heb 'm 's ochtends moeten vervoeren van Dordrecht naar Reusel. Dus 's avonds pas afgestapeld in de keuken van de feestlocatie, hence de lelijke achtergrond  :s
30, 25, 20 en 20 cm, allen gevuld met frambozencrème, een laagje witte chocolade en frambozenjam.

Bedankt voor het kijken!
Groetjes,
Ilona.

** Het is tijd voor..... taaaaaaaaaaaaaaaaaart! **
- Buzz

2

Re: Wendy stapel, koffers en chique klassiek!

Een prachtige parade, en nu ook op het juiste plekje ;)

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Dank u  :D

- Buzz

wauw, die onderste vind ik echt prachtig!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Supermooie taarten, vooral de laatste!!!

6

Driemaal petje af  :)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

:o vind ze allemaal mooi maar de onderste helemaal.
Misschien zie ik het niet omdat het zo vroeg is maar wat zit daar midden in die strikken?

8

Alle drie prachtige taarten :thumb:

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

9

petje af! :Y

10

prachtig. mooie bloemen op je koffers, geweldig

11

Wauw!

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

12

Gave taarten joh! Zo'n kofferstapel staat ook zeker nog op mijn lijstje, hij is goed gelukt. En die onderste bruidstaart is ook erg chique. Waar heb je in hemelsnaam al dat bling vandaag? Kan je dat gewoon ergens kopen?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

13

Heel mooie taarten.

Ik ben ook dol op je zilveren letters en broches...?

Groetjes Marlies

14

Wat een kunstwerken!

groeten Annemieke
Cake It

Waanzinnige taarten, stuk voor stuk!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

16

Die onderste is zo prachtig........ Ben ook wel erg benieuwd waar je de bling-bling vandaan haalt  ;)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

17

Prachtige taarten vooral de laatste :Y

18

Die onderste vind ik echt heel mooi!!!

19

De letters van de eerste vind ik helemaal leuk, kun je hier zeggen welke dat zijn voor me?
En Bling-bling op deze manier helemaal toppie!!! ;)

Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in al de rest!

20

Prachtig, en de onderste is ook mijn favoriet. Ik heb die broches wel eens op een Engelse site gezien, komen deze daar ook vandaan?

21

Alle drie prachtige taarten hoor, je onderste is ook mooi sjiek , leuk zo met dat bling bling, ik wil ook wel weten wat dat is.

Groetjes Bianca Wolst

Groetjes Bianca Wolst

22

Alledrie erg mooi!!

De eerste vind ik het leukst, ben niet zo blingerig, haha!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

23

Dank allemaal voor de leuke reacties!

De bling bling komt inderdaad uit Engeland. Even googlen op "cake brooch" en je krijgt talloze links. Ik weet niet of ik de webshop waar ik mijn bling gekocht heb mag vermelden?

@ Suu: dat zijn de clikstix groovy lowercase, leuk lettertype hè?

- Buzz

24

allemaal super mooi maar de onderste is echt prachtig!
En die achtergrond was me niet opgevallen totdat je het zelf schreef. Mijn aandacht bleef echt bij de taart!

Liefs, Zanoni

25

Alledrie heel mooi, en ik houd wel van Bling, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de bovenste.

Groetjes,
Michelle