Onderwerp: oeps....
scrol voor de verbeteringen meer naar beneden 
-bren... wil jij nog een keertje een verjaardags taart maken voor mijn zoontje
- ligt er aan wat, want je weet dat ik niet zo van de kinder taarten met plaatjes, puzzels en boetseer ben he? ik wil je met liefde de adressen van vriendinnen geven die dat wel heel leuk vinden en daar ook beter in zijn dan ik...
- ja, ik weet dat jij het niet zo heel erg leuk vind om te maken, mij wij willen toch echt weer een taart van jou. graag een puzzel of boetseer van dora...
- dan wordt het eerder een puzzel, want die heb ik eerder gedaan
- okee dan.....
en dan kreeg ik dit weekend in mijn mailbox
- ehm. bren... zijn we weer, graag toch een boetseer van Dora, want hij had dat bij een vriendinnetje gezien en hij was er helemaal verliefd op en jij kan dat wel
lekker, leg de lat nog hoger voor mij
heb beloofd dat ik mijn best ga doen om het te proberen. dus vanmiddag ben ik vol goede moed begonnen en zou wel kijken hoe ver ik zou komen. mijn oudste zoon (13!) liep langs en begon spontaan het liedje van Dora te zingen. ik enerzijds blij dat het dus herkend en dus goed bevonden werd. anderzijds toch ook verbaasd dat mijn 13jarige zoon Dora kende en het ook nog kon zingen
maar goed, ik ben tevreden en ik denk dat de ontvangers dat van de week ook zullen zijn. weet alleen nog niet wat voor taart ik ervoor ga maken... dat zie ik nog wel de komende week

.
)

) zijn geweldig.! En boots kijkt lekker ontschuldig