1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (17-10-2010 16:50)

Onderwerp: oeps....

scrol voor de verbeteringen meer naar beneden ;)
-bren... wil jij nog een keertje een verjaardags taart maken voor mijn zoontje
- ligt er aan wat, want je weet dat ik niet zo van de kinder taarten met plaatjes, puzzels en boetseer ben he? ik wil je met liefde de adressen van vriendinnen geven die dat wel heel leuk vinden en daar ook beter in zijn dan ik...
- ja, ik weet dat jij het niet zo heel erg leuk vind om te maken, mij wij willen toch echt weer een taart van jou. graag een puzzel of boetseer van dora...
- dan wordt het eerder een puzzel, want die heb ik eerder gedaan
- okee dan.....

en dan kreeg ik dit weekend in mijn mailbox
- ehm. bren... zijn we weer, graag toch een boetseer van Dora, want hij had dat bij een vriendinnetje gezien en hij was er helemaal verliefd op en jij kan dat wel  :D  :Y

lekker, leg de lat nog hoger voor mij :s

heb beloofd dat ik mijn best ga doen om het te proberen. dus vanmiddag ben ik vol goede moed begonnen en zou wel kijken hoe ver ik zou komen. mijn oudste zoon (13!) liep langs en begon spontaan het liedje van Dora te zingen. ik enerzijds blij dat het dus herkend en dus goed bevonden werd. anderzijds toch ook verbaasd dat mijn 13jarige zoon Dora kende en het ook nog kon zingen :s  :+ 
maar goed, ik ben tevreden en ik denk dat de ontvangers dat van de week ook zullen zijn. weet alleen nog niet wat voor taart ik ervoor ga maken... dat zie ik nog wel de komende week

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1287326118.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: oeps....

Leuk, leuk!!

Heel goed! :thumb:

4

Dit ziet er al hartstikke leuk en herkenbaar uit hoor :).
Ben benieuwd naar het geheel!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

Ja, het is Dora, Dora, klik op Dora.
Die tas en de aap (sorry, het Dora tijdperk is hier ook voorbij, geen idee hoe ze heten ) lijken ook heel erg!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

6

Ik vind het mega knap (oh nee dat is een andere serie :o )

Ik ken het liedje niet eens, maar ik heb al zoveel dora's voorbij zien komen hier op het forum dat ik met de hand op mijn hart kan zeggen: Het lijkt echt! ;)  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Nou, als je vriendinnen daar nog beter in zijn... ;)  Heel erg mooi gemaakt, hoor!

8

Ze zijn leuk, vind wel dat rugzak en boots echt goed lijken  :Y> Dora is goed  herkenbaar  :o . Vind het knap...ik doe het je niet na  :nooo  :lol:

9

Jij kan ook alles,he Brenda!
Geweldig geboetseerd!

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

10

Petje af hoor! Rugzak en Boots zijn helemaal super. Weet niet of je op feedback zit te wachten maar ik gooi hem er toch maar ff in... wellicht kan je het haar van Dora nog iets meer uit laten staan ipv een rechte bob naar beneden. Snap je hem nog?

p.s. zoonlief (van bijna 4) liep te mopperen, zag de computer en begon te lachen "Dora, mijn vriendinnetje, wat ziet ze er grappig uit"

11

djehr schreef:

Dora is goed  herkenbaar  :o .

:lol: no worries, juist dank je wel  :thumb: ik stoor mij bij Dora nog het meeste aan het haar zal wel door mijn werk komen whahaha, de rest vind ik wel redelijk oke :lol: ben al lang blij dat het geen gedrocht is geworden :Y  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Eetje schreef:

Petje af hoor! Rugzak en Boots zijn helemaal super. Weet niet of je op feedback zit te wachten maar ik gooi hem er toch maar ff in... wellicht kan je het haar van Dora nog iets meer uit laten staan ipv een rechte bob naar beneden. Snap je hem nog?

p.s. zoonlief (van bijna 4) liep te mopperen, zag de computer en begon te lachen "Dora, mijn vriendinnetje, wat ziet ze er grappig uit"

whahaha zie nu net na het plaatsen ook jouw bericht whhhahah
thanks, het is dus idd het haar.... ik ga morgen nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen zonder haar te vermorzelen of tegen de muur te smijten whahah enne feedback altijd prettig ;) dank je wel

13

kwebbeltje schreef:
Eetje schreef:

wellicht kan je het haar van Dora nog iets meer uit laten staan ipv een rechte bob naar beneden. Snap je hem nog?

whahaha zie nu net na het plaatsen ook jouw bericht whhhahah
thanks, het is dus idd het haar.... ik ga morgen nog wel ff kijken of ik er nog iets aan kan doen zonder haar te vermorzelen of tegen de muur te smijten whahah

Ik denk dat als je er nog een laagje van die strookjes die je als pony hebt gebruikt aan de zijkant doet dat het dan al heel er scheelt. Dora heeft nu eenmaal een soort raar gevormd hoofd. Vrij breed en met dat haar wat breder los je dat wel op. Hoef je ook niet te gaan smijten  ;)  :lol:

14

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1287329605.jpg

dit beter?

15 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-03-2011 13:48)

nee, zie nu op de foto dat het haar hoog komt.... ziet er ook niet uit, wat een takketrol is het ook zeg! :grr:

zo nog maar een keertje bewerkt. nieuwe nek (die was ingezakt bij de kapper) en een nieuwe haircut. is dit beter dames?
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/395866067.jpg

16 Laatst bewerkt door Lovecakes (17-10-2010 16:54)

wat een takketrol is het ook zeg!

Hihi, lijkt me ook , ! Vind d'r toch heel mooi!! De ogen en vingers ( O-)  ) zijn geweldig.! En boots kijkt lekker ontschuldig  :lol:

Enne, vind je haar beter inderdaad, zou het zo laten, ze is leuk!! Eindeloos over nadenken heeft toch geen zin, word je alleen onzekerder van  ;)

Groetjes Jamie> een leuke hobby bakster uit Den Bosch

17

ze zijn echt erg leuk geworden!!

Liefs, Zanoni

18

geweldig, en wat ben je toch een perfectioniste !

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

19

Echt niks mis met je boetseerkunsten, hoor! Ik vind je Bootz ook zo leuk  :Y

20

Van een beetje truttig kapsel is Dora superhip geworden!! Wat een goede kapster ben je  :lol:

Nee alle gekheid op een stokje, ze zijn echt mooi!! Dat jochie zal er echt wel blij mee zijn.

21

Wauw, wat zijn ze mooi geworden. De metamorfose(s) ;) van Dora zijn goed gelukt.
Knap hoor. Bootz is ook erg leuk.
De vingers vind ik wel heel erg goed gelukt.

22

kwebbeltje schreef:

zo nog maar een keertje bewerkt. nieuwe nek (die was ingezakt bij de kapper) en een nieuwe haircut. is dit beter dames?

jaaa...veel beter :Y ...ik zou haar zo laten  :thumb:

23

weet je ik heb ondertussen 3 van 4 kids naar dora en diego laten kijken en het liedje komt mij mijn strot uit..
maar ik geloof niet dat ik ooit een tongetje bij dora heb gezien.. alleen dat stomme domme uitstaande indiane haar en die grote ogen\
maareh
ben benieuwd op wat voor soort taart ze eindigen.. knap hoor zo boetseren terwijl je daar niet echt zin in hebt....

Kim

24

nog een kleine bemoeienis... hopelijk vind je het niet erg, anders leg je het maar snel naast je neer..!

volgens mij is de vorm van het hoofdje van dora iets teveel rond omhoog geboetseerd en is dat eigenlijk meer een ovaal vorm.. :s snap je me nog??
en idd het mondje klopt niet helemaal..
misschien heb je wat aan mijn geboetseerde trol! :lol:

http://pleppes-taarten.hyves.nl/album/4 … _state__=4

haar handjes en boots vind ik echter super mooi!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

25 Laatst bewerkt door Annemarie1107 (17-10-2010 20:22)

Ik zeg: niks meer aan doen, supermooie takketrol!

Hoop alleen van ganze harte voor je dat de wens niet opnieuw veranderd> oh nee, doe toch maar een puzzel  :lol:

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!