1

Onderwerp: shoe voor de tombola :)

niet zo'n gunstige foto, was vroeg in de nacht :)

deze had ik gemaakt voor de tombola en die is naar christina gegaan, ik weet alleen niet hoe ze hier op het forum heet! ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJSNHOHX.jpg

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

2

Re: shoe voor de tombola :)

Wow, ik zocht nog een paar schoenen en deze vind ik wel wat!

Jacqueline

3

nou ja Tirza wat een gave schoen weer,ik denk dan die is zo mooi ,maar nee hoor de volgende is weer mooier en  :thumb:  ja heb er geen woorden voor,super super zo echt lijkt tie.
taartgroetjes Carla

4

dit is echt helemaal geweldig  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

geweldig zeg!!

sexy schoen!

Groetjes Natasja!

7

Mmmm, ik heb die shoe-kit ook :think:

Maar of ik er ooit zulke mooie kunstwerken mee kan maken :think: .

:thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Wauw mocht ik erop kunnen lopen ik zou ze zo aan doen :Y  :Y  :thumb:  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

9

Wow, wat een mooie weer !! :thumb:

Gaaf hoor!

Groetjes van Nicole!!

11

super! :thumb:

12

hij is weer prachtig....

13

Heel mooi!

14

zooo mooi en knap gemaakt...diepe buiging hoor!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Hij is helemaal geweldig, niet van echt te onderscheiden. Is jouw schoenenmal eigenlijk al op de markt?

Groetjes, Elly

16

jaja, bij taart&trends is het van start gegaan :D we hadden zowel grote als kleintjes, maar t is zo hard gegaan, dat we nog maar 1 grote over hadden en ik verwacht dat die ook al verkocht is. Dus het is nu wachten totdat de nieuwe materialen weer binnen zijn. Even de site van Bien in de gaten houden. Hoewel als de kit weer te koop is, zal ik dat ook op mijn site zetten :D

groetjes Tirza     

17

tipsytaartje schreef:

jaja, bij taart&trends is het van start gegaan :D we hadden zowel grote als kleintjes, maar t is zo hard gegaan, dat we nog maar 1 grote over hadden en ik verwacht dat die ook al verkocht is. Dus het is nu wachten totdat de nieuwe materialen weer binnen zijn. Even de site van Bien in de gaten houden. Hoewel als de kit weer te koop is, zal ik dat ook op mijn site zetten :D

Ja ben bang dat hij al verkocht is, want ik ben meteen gaan zoeken bij Bien op de site, maar kon hem niet vinden. Als je er nog een te koop hebt hou ik me graag aanbevolen  :D

Veel liefs Rafaëla

18

Jeetje, wat gaat dat toch snel. Wel leuk voor jou natuurlijk. Ik wacht geduldig tot er weer nieuwe zijn  :rolleyes:

Groetjes, Elly

19

ik heb bien inmiddels al gemailed over bovenstaande  ;)  :D

Veel liefs Rafaëla

20

Zoals op Bien haar site te lezen is....

"     Vanwege familieomstandigheden zullen tot na de beurs geen bestellingen in behandeling genomen worden. Hopelijk hiervoor jullie begrip.  "

Ik weet niet hoe lang Bien nodig heeft, maar laat haar maar even met rust en hou haar site in de gaten :)

groetjes Tirza     

21

Die wil ik....... supergaaf

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

22

tipsytaartje schreef:

Zoals op Bien haar site te lezen is....

"     Vanwege familieomstandigheden zullen tot na de beurs geen bestellingen in behandeling genomen worden. Hopelijk hiervoor jullie begrip.  "

Ik weet niet hoe lang Bien nodig heeft, maar laat haar maar even met rust en hou haar site in de gaten :)

ow oeps, daar heb ik dus helemaal overheen gekeken  :o Heb meteen doorgeklikt naar de webshop en op de uitstekers geklikt. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden ;)

Veel liefs Rafaëla

23

kan gebeuren :)

groetjes Tirza     

Die is geweldig!

Ik dacht dat jouw schoenkit alleen voor dichte schoenen was? Nou ja, mijn geld was toch al op :lol:

Heb je al meer nieuws over je workshops? Heb ik je op de beurs helemaal niet kunnen vragen...

I never met a calorie I didn't like....

25

Wow, wat een ontzettend mooie schoen!

Groetjes,
Michelle