Onderwerp: shoe voor de tombola :)
niet zo'n gunstige foto, was vroeg in de nacht
deze had ik gemaakt voor de tombola en die is naar christina gegaan, ik weet alleen niet hoe ze hier op het forum heet!

www.facebook.com/TaartvanTirs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » shoe voor de tombola :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
niet zo'n gunstige foto, was vroeg in de nacht
deze had ik gemaakt voor de tombola en die is naar christina gegaan, ik weet alleen niet hoe ze hier op het forum heet!

Wow, ik zocht nog een paar schoenen en deze vind ik wel wat!
nou ja Tirza wat een gave schoen weer,ik denk dan die is zo mooi ,maar nee hoor de volgende is weer mooier en
ja heb er geen woorden voor,super super zo echt lijkt tie.
taartgroetjes Carla
dit is echt helemaal geweldig

geweldig zeg!!
Mmmm, ik heb die shoe-kit ook
Maar of ik er ooit zulke mooie kunstwerken mee kan maken
.

Wauw mocht ik erop kunnen lopen ik zou ze zo aan doen

Wow, wat een mooie weer !! 
Gaaf hoor!
super! 
Heel mooi!
zooo mooi en knap gemaakt...diepe buiging hoor!!
Hij is helemaal geweldig, niet van echt te onderscheiden. Is jouw schoenenmal eigenlijk al op de markt?
jaja, bij taart&trends is het van start gegaan
we hadden zowel grote als kleintjes, maar t is zo hard gegaan, dat we nog maar 1 grote over hadden en ik verwacht dat die ook al verkocht is. Dus het is nu wachten totdat de nieuwe materialen weer binnen zijn. Even de site van Bien in de gaten houden. Hoewel als de kit weer te koop is, zal ik dat ook op mijn site zetten 
jaja, bij taart&trends is het van start gegaan
we hadden zowel grote als kleintjes, maar t is zo hard gegaan, dat we nog maar 1 grote over hadden en ik verwacht dat die ook al verkocht is. Dus het is nu wachten totdat de nieuwe materialen weer binnen zijn. Even de site van Bien in de gaten houden. Hoewel als de kit weer te koop is, zal ik dat ook op mijn site zetten
Ja ben bang dat hij al verkocht is, want ik ben meteen gaan zoeken bij Bien op de site, maar kon hem niet vinden. Als je er nog een te koop hebt hou ik me graag aanbevolen 
Jeetje, wat gaat dat toch snel. Wel leuk voor jou natuurlijk. Ik wacht geduldig tot er weer nieuwe zijn 
ik heb bien inmiddels al gemailed over bovenstaande

Zoals op Bien haar site te lezen is....
" Vanwege familieomstandigheden zullen tot na de beurs geen bestellingen in behandeling genomen worden. Hopelijk hiervoor jullie begrip. "
Ik weet niet hoe lang Bien nodig heeft, maar laat haar maar even met rust en hou haar site in de gaten 
Die wil ik....... supergaaf
Zoals op Bien haar site te lezen is....
" Vanwege familieomstandigheden zullen tot na de beurs geen bestellingen in behandeling genomen worden. Hopelijk hiervoor jullie begrip. "
Ik weet niet hoe lang Bien nodig heeft, maar laat haar maar even met rust en hou haar site in de gaten
ow oeps, daar heb ik dus helemaal overheen gekeken
Heb meteen doorgeklikt naar de webshop en op de uitstekers geklikt. Ik ga het in ieder geval in de gaten houden 
kan gebeuren 
Die is geweldig!
Ik dacht dat jouw schoenkit alleen voor dichte schoenen was? Nou ja, mijn geld was toch al op
Heb je al meer nieuws over je workshops? Heb ik je op de beurs helemaal niet kunnen vragen...
Wow, wat een ontzettend mooie schoen!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » shoe voor de tombola :)