Onderwerp: Topsy turvy versus Wonky
Heb net op you tube filmpjes zitten kijken van Lindsey en zag ook de topsy staan,maar misschien een hele domme vraag,wat is nu het verschil eigenlijk tussen die 2
ps hoop dat ik in degoede rubriek sta
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Topsy turvy versus Wonky
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb net op you tube filmpjes zitten kijken van Lindsey en zag ook de topsy staan,maar misschien een hele domme vraag,wat is nu het verschil eigenlijk tussen die 2
ps hoop dat ik in degoede rubriek sta
Is precies hetzelfde! Voor beiden zijn er diverse technieken ( bv. taps toelopend, "recht' stapelen dmv ingesneden bovenkant, etc), maar beiden betekenen feitelijk "schot en scheef"
ohw dus ik ben toch niet gek haha
Ik had echt zoiets van er zijn verschillende manieren om ze te maken,maar het resultaat is toch hetzelfde???
nou... ik vind het resultaat niet hetzelfde hoor .... google maar eens, wonky's lopen over het algemeen van tapser toe
maar het is net wat voor naam je er aan geeft, whimsical is er ook nog een
nou... ik vind het resultaat niet hetzelfde hoor .... google maar eens, wonky's lopen over het algemeen van tapser toe
![]()
maar het is net wat voor naam je er aan geeft, whimsical is er ook nog een
Ja volgens mij ook..
Wonky's zijn onder inderdaad smaller.
Bij een Topsy Turvy is het alleen de bovenkant die scheef af loopt bij een wonky ook nog vanaf de zijkanten
Ik snap wel dat dit misverstand er is, maar dit echt niks officieels: Lindy Smith is beroemd vanwege haar taps toelopende scheve taarten, en omdat zij Brits is gebruikt zij het woord "Wonky". Als jij je taart Topsy Turvy noemt ( wat de gangbare term is Amerika), en je laat hem taps toelopen, dan is het echt niet opeens een Wonky geworden
Ik snap wel dat dit misverstand er is, maar dit echt niks officieels: Lindy Smith is beroemd vanwege haar taps toelopende scheve taarten, en omdat zij Brits is gebruikt zij het woord "Wonky". Als jij je taart Topsy Turvy noemt ( wat de gangbare term is Amerika), en je laat hem taps toelopen, dan is het echt niet opeens een Wonky geworden
ja de wonky's worden over het algemeen wonky genoemd omdat lindy smith ze taps toe snijdt. Maar ik vind een wonky pas wonky als de taart wonky is
ja de wonky's worden over het algemeen wonky genoemd omdat lindy smith ze taps toe snijdt. Maar ik vind een wonky pas wonky als de taart wonky is
En zo is het maar net!
Adrienne schreef:Ik snap wel dat dit misverstand er is, maar dit echt niks officieels: Lindy Smith is beroemd vanwege haar taps toelopende scheve taarten, en omdat zij Brits is gebruikt zij het woord "Wonky". Als jij je taart Topsy Turvy noemt ( wat de gangbare term is Amerika), en je laat hem taps toelopen, dan is het echt niet opeens een Wonky geworden
Ik vind wonky wel gezelliger klinken.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Topsy turvy versus Wonky