Re: ben best gelukkig hier ;)
Hij is hartstikke gaaf!
Ik persoonlijk vind de verhouding van de wonky's van Lindy erg mooi. Zij houdt een verschil van 8cm aan, dus 12cm, 20cm en 28cm bijvoorbeeld
www.facebook.com/TaartvanTirs
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ben best gelukkig hier ;)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is hartstikke gaaf!
Ik persoonlijk vind de verhouding van de wonky's van Lindy erg mooi. Zij houdt een verschil van 8cm aan, dus 12cm, 20cm en 28cm bijvoorbeeld
ja, de dochter van gerlinde krijgt hem. zij wilde hem namelijk ruilen voor zelfgebakken koekjes en dat vonden mijn zoons de leukste reden en ze is ook nog eens bijna jarig.
Hij is hartstikke gaaf!
okee dank je wel tirs. ja ik had ook helemaal niet echt een idee van hoe hoet moet en wat hoort. had al wel wat tips van natacha gekregen laatst. dus ik heb gewoon maar wat geprobeerd. daar leer ik zelf namelijk ook veel van, voornamelijk wat ik niet meer moet doen
Heb van de techniek die je uitlegt nog helemaal geen taart... eh kaas gegeten, maar toch vind ik je taart prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ben best gelukkig hier ;)