26

Re: ben best gelukkig hier ;)

Hij is hartstikke gaaf!
Ik persoonlijk vind de verhouding van de wonky's van Lindy erg mooi. Zij houdt een verschil van 8cm aan, dus 12cm, 20cm en 28cm bijvoorbeeld :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

27

en... al een winnaar gekozen?

28

ja, de dochter van gerlinde krijgt hem. zij wilde hem namelijk ruilen voor zelfgebakken koekjes en dat vonden mijn zoons de leukste reden ;) en ze is ook nog eens bijna jarig.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

29

tipsytaartje schreef:

Hij is hartstikke gaaf!
Ik persoonlijk vind de verhouding van de wonky's van Lindy erg mooi. Zij houdt een verschil van 8cm aan, dus 12cm, 20cm en 28cm bijvoorbeeld :)

okee dank je wel tirs. ja ik had ook helemaal niet echt een idee van hoe hoet moet en wat hoort. had al wel wat tips van natacha gekregen laatst. dus ik heb gewoon maar wat geprobeerd. daar leer ik zelf namelijk ook veel van, voornamelijk wat ik niet meer moet doen  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

Heb van de techniek die je uitlegt nog helemaal geen taart... eh kaas gegeten, maar toch vind ik je taart prachtig!  :)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"