Onderwerp: ben best gelukkig hier ;)
jaja, want ik heb het maar gewoon gedaan, al een heel lange tijd wilde ik een topsy wonky gesneden taart maken in 3 lagen (biscuit gevuld met vanillecreme en aardbeienjam) en ik wilde de taarten insnijden zodat ze niet schuin maar gewoon recht gestapeld zijn.
heel veel eerste keren voor mij dus. en gelukkig hoeft ook deze niet naar de oeps parade. wel weer een paar leermomentejes voor de volgende keer. ik vind hem namelijk iets te schuin, net een beetje uit verhouding en de volgende keer ietsje dikker bekleden. ik denk dat ik hem dan net iets strakker kan krijgen. owja en achteraf gezien had ik beter biscuits met een iets groter verschil kunnen bakken. ik had nu 20, 16 en 12 cm biscuitjes (klein taartje dus maar maar ja, was ook maar om te proberen he !)
voor de liefhebbers, ik ga deze taart verloten onder de leden van mijn brennies cakehouse hyves, dus wil je kans maken, wordt dan snel lid, straks zo rond 16.00 uur gaat de brief er uit en hij komt ook in de blog te staan. het enige is dat je bereid moet zijn om hem morgen op te komen halen in zoetermeer
nou, komt de foto dan maar he