1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (13-10-2010 13:23)

Onderwerp: ben best gelukkig hier ;)

jaja, want ik heb het maar gewoon gedaan, al een heel lange tijd wilde ik een topsy wonky gesneden taart maken in 3 lagen (biscuit gevuld met vanillecreme en aardbeienjam) en ik wilde de taarten insnijden zodat ze niet schuin maar gewoon recht gestapeld zijn.
heel veel eerste keren voor mij dus. en gelukkig hoeft ook deze niet naar de oeps parade. wel weer een paar leermomentejes voor de volgende keer. ik vind hem namelijk iets te schuin, net een beetje uit verhouding en de volgende keer ietsje dikker bekleden. ik denk dat ik hem dan net iets strakker kan krijgen. owja en achteraf gezien had ik beter biscuits met een iets groter verschil kunnen bakken. ik had nu 20, 16 en 12 cm biscuitjes (klein taartje dus maar ;) maar ja, was ook maar om te proberen he !)

voor de liefhebbers, ik ga deze taart verloten onder de leden van mijn brennies cakehouse hyves, dus wil je kans maken, wordt dan snel lid, straks zo rond 16.00 uur gaat de brief er uit en hij komt ook in de blog te staan. het enige is dat je bereid moet zijn om hem morgen op te komen halen in zoetermeer ;)

nou, komt de foto dan maar he ;)

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1286971431.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: ben best gelukkig hier ;)

Prachtig geworden en wat super leuk dat je 'm gaat verloten !!  :thumb:

Leuk, leuk,leuk!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb van de week ook mijn eerste gemaakt, super leuk om te doen.
Er zijn idd een hoop verschillende manieren en stylen om er 1 te maken.

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

4

kwebbeltje schreef:

ik wilde de taarten insnijden zodat ze niet schuin maar gewoon recht gestapeld zijn.

hier snap ik niks van!! haha, maar je taart is wel prachtig!

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

Wauw, hij is geweldig.

gr. Bianca

Groetjes Bianca Wolst

6

super!

7

Helamaal geweldig :)

groetjes véronique

8

Zo, dat doe je  snel whaahahaha ;)

Prachtig!!!  Echt goed gelukt zeg :thumb:

Ik zal die van mij ook even plaatsen :)

9

Arianne schreef:

Zo, dat doe je  snel whaahahaha ;)

Prachtig!!!  Echt goed gelukt zeg :thumb:

Ik zal die van mij ook even plaatsen :)

ja, die is zo gaaf!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Wauw!!!

Alles wat je maar probeert lukt ook!
Zo knap!

Juist schattig zo'n minitaartje. Goed gelukt hoor!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

12

prachtig hij ziet er super uit :thumb:

ps ben lid van je hyves geworden hoor  :lol:  :lol:

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

13

Hij is weer mooi!
Enne...ophalen in Zoetermeer vind ik geen probleem, hoor :lol:  :lol: . kan ik je eindelijk eens in levende lijve zien  ;) .

Is er trouwens soms een 1ste-keer-topsy-wonky-virus gaande? Zag dat Arienne het ook net voor de eerste keer geprobeerd heeft  :lol: .

14

ja zo grappig, ik zat er ook al ff mee in mijn hoofd en wilde het deze week eens gaan proberen, dus ik ff zoeken op cakecentral naar een met de juiste verhoudingen (al had ik de biscuitjes al gebakken in de vriezer klaar liggen) kwam ik er eentje tegen, zo gaaf, bleek die van haar te zijn, wist ik toen nog niet. zag het pas na mijn post. whahaha, holland rules!!!
wilde het eigenlijk morgen pas doen, maar ik krijg vandaag toch al een keuken voor rommel dus dan wil ik hem morgen liever weer schoon houden.

15

Ik denk dat de Wonky nog even een beetje te hoog gegrepen is voor mij.
Eerst maar eens een stapeltaart maken. ;)

16

Hey Kwebbeltje, mag ik je een complimentje geven, supergaaf!!!
:thumb:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

17

Ooooooo Wat is hij weer mooi!!!! :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

18

oooh geweldig!!!

Ik heb hem nog steeds niet gemaakt... ik stel hem steeds maar uit.. zoiets van oooh dat lukt nooit hahah. Wanneer ga je de workshop geven?? Ik wil me graag al aanmelden!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

19

Post schreef:

oooh geweldig!!!

Ik heb hem nog steeds niet gemaakt... ik stel hem steeds maar uit.. zoiets van oooh dat lukt nooit hahah. Wanneer ga je de workshop geven?? Ik wil me graag al aanmelden!!!

volgens mij snap jij het niet whahhahaha. hier ga ik echt geen workshop in geven hoor. enne, dat dacht ik ook over deze, maar hij is nog niet zoals hij wezen moet, maar oefening baart kunst toch?

20

kwebbeltje schreef:
Post schreef:

oooh geweldig!!!

volgens mij snap jij het niet whahhahaha. hier ga ik echt geen workshop in geven hoor. enne, dat dacht ik ook over deze, maar hij is nog niet zoals hij wezen moet, maar oefening baart kunst toch?

je stelt me teleur... nu moet ik zelf weer het wiel gaan uitvinden!  :lol:  :lol:  :lol:

groeten, Bianca
TAART in huis

21

maar Bianc, we kunnen wel een keertje samen rond de tafel hoor hiervoor, maar ik ga hier geen workhop in geven, dit is mijn eerste keer, hij is nog lang niet goed genoeg en je weet, ik wil niet al te veel doen, het moet leuk blijven ;). maar voor de freubel kan het wel toch?

22

Dit is helemaal jou stijl....erg mooi en top  :thumb:

Be in love with what you have

wauw hij is echt prachtig  :thumb:

carpe diem

24

Super!!!!!!

25 Laatst bewerkt door smollebulle (13-10-2010 21:59)

Super!!!!!!! :thumb:

Eeeeeeeh zei er iemand freubelen  :cool: