1

Onderwerp: help, Kitchenaid!

Hallo,

Heb m dan eindelijk mijn KA!

Ben hem nu voor het eerst aan het gebruiken. ben biscuitmix aan hte maken, ziet er heel heel mooi uit.

Maar ik hoor de garde tegen de kom tikken. Ik heb de garde al wel wat omhoog gezet zoals in de gebruiks aanwijzing staat. ook maakt hij een wat harder en dan weer wat langzamer geluid....is dit normaal!!!?????

ik hoor het graag snel even, niet dat ik mijn mengkom verpest!

groetjes, fifi

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: help, Kitchenaid!

nee ik zou er even mee terug gaan hoor...
heb zelf ook een ka maar dat geluid wat jij beschrijft dat hoor ik absoluut niet.
succes ik lees wel hoe het afgelopen is

3

Ik heb een Kennie en die doet precies hetzelfde als de jouwe.Als het goed is staat er in de beschrijving dat het normaal is dat ie harder en zachter gaat.Dat doet de mijne ook en ik heb hem a leen jaar.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4 Laatst bewerkt door djehr (12-10-2010 16:37)

Ik heb ook een Kitchenaid (geen kennie  ;) ) en die doet dat ech niet, hoor. Draaite heel regelmatig en hoor je zeker niet tegen de kom tikken. Zou ook even terug gaan  :s

5

:nooo Even dubbel checken of de garde echt goed vastgeklikt zit, en anders ermee terug: tikken is niet goed

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

kitchenaids tikken niet als t goed is en varieren ook niet in snelheid dus idd, terug

7 Laatst bewerkt door FiFi78 (12-10-2010 19:51)

oh jeee, dat heb ik weer hoor  :s Ik kan ook niet zomaar even terug want ik heb m via internet gekocht, nieuw met garantie....

heb nog wat ontdekt, het schuifje waar je de standen mee gebruikt, gaat heel moeilijk terug moet echt hard duwen is dat ook niet normaal? nieuwigheid misschien.

Heb trouwens met de ballongardegemixed, misschien heeft dat er wat mee te maken, wel mega luchtig beslag trouwens, helemaal geweldig. Maar bij jullie tikt de garde dus niet iets, en het geluid gaat ook niet langzamer en dan weer wat harder.....

ohohoh ik was zo blij......:(

groetjes fifi

Geniet van elke dag!!!!

8

:s  :s ook dat schuifje moet gewoon soepel gaan....vanaf het begin...dus niets nieuwigheid  :nooo

Oh wat balen, joh :s

9

djehr schreef:

:s  :s ook dat schuifje moet gewoon soepel gaan....vanaf het begin...dus niets nieuwigheid  :nooo

Oh wat balen, joh :s

pff zit hier idd te balen......
ga morgen maar de winkel bellen.

Maar goed neem aan dat ik gewoon een neiuwe ga krijgen want ik heb m net! nog geen week. 6 oktober aangeschaft 7 oktober ontvangen, vandaag pas kunnen gebruiken

:grr:  :grr:  :grr:  :grr:  :grr:  :grr:

bedankt voor jullie reacties, als er nog meer reacties zijn graag!!!
kan ik allemaal meenemen in mijn gesprek morgen.

groetjes fifi

Geniet van elke dag!!!!

10

:think:

Volgens mij weet ik wel wat je bedoelt met tikken. Die van mij 'tikt' ook een beetje maar volgens mij is dat niet tegen de kom maar komt dat door de speling bij de sluiting (waar je de garde instopt).

En dat harder en zachter doet de machine zelf, volgens mij om de snelheid constant te houden.

Het 'schuifje' zou echter wel redelijk soepel moeten gaan  :s

Ik zou willen zeggen: maak je niet druk ze zijn onverwoestbaar. Maar dat gaat niet want ik ben ook aan mijn 2e bezig  :grr:

11

smollebulle schreef:

:think:

Volgens mij weet ik wel wat je bedoelt met tikken. Die van mij 'tikt' ook een beetje maar volgens mij is dat niet tegen de kom maar komt dat door de speling bij de sluiting (waar je de garde instopt).

En dat harder en zachter doet de machine zelf, volgens mij om de snelheid constant te houden.

Het 'schuifje' zou echter wel redelijk soepel moeten gaan  :s

Ik zou willen zeggen: maak je niet druk ze zijn onverwoestbaar. Maar dat gaat niet want ik ben ook aan mijn 2e bezig  :grr:

Oh das ook balen, je tweede al! wel in de garantie?
maar goed dit is de eerste keer dat ik m gebruik en nu dit al....
ik ga morgen maar eens bellen en kijken wat die man gaat zeggen,
of vrouw dat kan natuurlijk ook. en anders ga ik kitchenaid zelf eerst bellen.

bedankt voor je reactie iig.

groetjes fifi

Geniet van elke dag!!!!

12

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=64523

Dit was mijn verhaal een jaar geleden  :x

13

smollebulle schreef:

hoe is dat eigenlijk afgelopen?

14

smollebulle schreef:

wordt je ook niet vrolijk van :S
maar er staat niet hoe het is afgelopen, dus......vertel :)

Geniet van elke dag!!!!

15

Klinkt een beetje alsof ie is gestuitert ofzo

16 Laatst bewerkt door FiFi78 (12-10-2010 20:44)

etmc schreef:

Klinkt een beetje alsof ie is gestuitert ofzo

Dat zou natuurlijk kunnen, maar niet bij mij iig......
ben echt benieuwd hoe ze het aan gaan pakken.....
wordt vervolgd iig

Geniet van elke dag!!!!

17

Nou wel goed eigenlijk. Het Kookpunt zou zelf nakijken wat er mis was en aan de hand daarvan werd besloten hoe of wat.

Met die eigen reparatie club had ik al niet zo'n beste ervaring maar het moest maar. Toen het me te lang ging duren (weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang dat was) heb ik een zeikmail gestuurd met daarin mijn verhaal dat ik toch wel verwachtte diezelfde middag teruggebeld te worden over hoe en wat en dat ik hem dringend nodig had. Dit was op een donderdagmiddag. Ik werd teruggebeld aan het einde van die middag dat ik een nieuwe kreeg, er werd niet gerepareerd. Ik kreeg een nieuwe uit de winkel en zij zouden wel wachten tot KA hen een nieuwe had gestuurd. Nou poe poe............

Dat mens zei nog: we zijn tot 6 uur open hoor, je hebt er toch haast mee ....

Dus ik vrijdags een nieuwe gehaald en die draait nog  :Y . Met een tikje :lol:

Rare zaak, dat kookpunt. Was er met koninginnenacht (twee halen 1 betalen van alles wat in de winkel stond) en toen moest ik aan een ventje met een kookpunt tshirt de inhoud van mijn rugzak laten zien. Laaiend was ik en ging het ook niet doen! Wilde weer een mail eraan wagen maar kon de energie niet opbrengen, flutzaak.

18

smollebulle schreef:

Nou wel goed eigenlijk. Het Kookpunt zou zelf nakijken wat er mis was en aan de hand daarvan werd besloten hoe of wat.

Met die eigen reparatie club had ik al niet zo'n beste ervaring maar het moest maar. Toen het me te lang ging duren (weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang dat was) heb ik een zeikmail gestuurd met daarin mijn verhaal dat ik toch wel verwachtte diezelfde middag teruggebeld te worden over hoe en wat en dat ik hem dringend nodig had. Dit was op een donderdagmiddag. Ik werd teruggebeld aan het einde van die middag dat ik een nieuwe kreeg, er werd niet gerepareerd. Ik kreeg een nieuwe uit de winkel en zij zouden wel wachten tot KA hen een nieuwe had gestuurd. Nou poe poe............

Dat mens zei nog: we zijn tot 6 uur open hoor, je hebt er toch haast mee ....

Dus ik vrijdags een nieuwe gehaald en die draait nog  :Y . Met een tikje :lol:

Rare zaak, dat kookpunt. Was er met koninginnenacht (twee halen 1 betalen van alles wat in de winkel stond) en toen moest ik aan een ventje met een kookpunt tshirt de inhoud van mijn rugzak laten zien. Laaiend was ik en ging het ook niet doen! Wilde weer een mail eraan wagen maar kon de energie niet opbrengen, flutzaak.

Oke das mooi dan dat je een nieuwe kreeg, maar die had dus ook een tikje?
En idd beetje vaag die winkel, ik ken ze niet. En als ik jou zo hoor mis ik er niks aan :D hahaha

Ik ga morgen gewoon bellen en ik zie het wel. Hoop natuurlijk ook op een nieuwe want dit is niet normaal desnoods rij ik heen en weer.....

Geniet van elke dag!!!!

19

Succes ermee, het zal ongetwijfeld goed komen  :Y

Die zaak zit overigens in Rotterdam, verdeeld over 4 winkels bij elkaar. Super ziet het eruit en onwijs mooie spullen. Maar ik heb er gewoon pech.

20

Even een update:

Mijn Kitchenaid wordt morgen opgehaald :(
Ik heb contact gehad met de winkel waar ik m heb gekocht en met KA zelf. De winkle moest ik m zlef naar toe sturen, kosten voor mezelf en KA word ie netjes opgehaald. Tja dan i de keus snel gemaakt natuurlijk. (iemand ervaring met KAservice?)
Helaas moet ik m dan ongeveer een weekje missen. nou ja dat is nog te overzien. Als ze zich er dan maar aan houden.
Hoop dat ik een nieuwe ga krijgen.

Nogmaals bedankt dames voor jullie reacties.

Geniet van elke dag!!!!

21

smollebulle schreef:

Die zaak zit overigens in Rotterdam, verdeeld over 4 winkels bij elkaar. Super ziet het eruit en onwijs mooie spullen. Maar ik heb er gewoon pech.

Ik vind kookpunt ook een drama zaak, alles is belachelijk duur maar ga er altijd wel kijken want dat is leuk

22

etmc schreef:
smollebulle schreef:

Ik vind kookpunt ook een drama zaak, alles is belachelijk duur maar ga er altijd wel kijken want dat is leuk

Ja fijn he, daar kijken en ergens anders kopen  :Y

Maar die avond voor Koninginnedag is de moeite waard hoor. Ik kon met twee KA's de deur uit voor de prijs van 1 als ik had gedurfd. :s

23

FiFi78 schreef:

Even een update:

Ik heb contact gehad met de winkel waar ik m heb gekocht en met KA zelf. De winkle moest ik m zlef naar toe sturen, kosten voor mezelf en KA word ie netjes opgehaald. Tja dan i de keus snel gemaakt natuurlijk. (iemand ervaring met KAservice?)
Helaas moet ik m dan ongeveer een weekje missen. nou ja dat is nog te overzien. Als ze zich er dan maar aan houden.

Ohh meid,wat een pech!!!
Ik hoo-p dat KA netjes oplost en dat jij net als ik veel plezier mag beleven van je nieuwe ka!
groetjes

Marcia

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

24

sweet dreams schreef:
FiFi78 schreef:

Even een update:

Ohh meid,wat een pech!!!
Ik hoo-p dat KA netjes oplost en dat jij net als ik veel plezier mag beleven van je nieuwe ka!
groetjes

Marcia

Dank je wel meis! ik hoop het ook, heb gisteren weer met mijn handmixertje cupcake beslag gemixt :( gelukkig heb ik die nog ;)
komt vast goed hoor, ze zijn bij KA volgens mij wel heel service gericht. Tenminste aan de telefoon (nu paar x gesprek gehad) zijn die dames met dat leuke belgische accent erg aardig. Heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Maar balen is het wel......

Geniet van elke dag!!!!

25

Wat vervelend allemaal! 
Zat het hele verhaal even te lezen, ik zit er namelijk ook aan te denken om een KA te kopen. Voor mij is het wel fijn om te weten hoe de service is... je weet maar nooit! En ze zijn natuurlijk ook niet goedkoop!

Maar hoe is het nu afgelopen dan?

Groetjes!

Lovely little cupcakes <3