Nou wel goed eigenlijk. Het Kookpunt zou zelf nakijken wat er mis was en aan de hand daarvan werd besloten hoe of wat.
Met die eigen reparatie club had ik al niet zo'n beste ervaring maar het moest maar. Toen het me te lang ging duren (weet eerlijk gezegd niet meer hoe lang dat was) heb ik een zeikmail gestuurd met daarin mijn verhaal dat ik toch wel verwachtte diezelfde middag teruggebeld te worden over hoe en wat en dat ik hem dringend nodig had. Dit was op een donderdagmiddag. Ik werd teruggebeld aan het einde van die middag dat ik een nieuwe kreeg, er werd niet gerepareerd. Ik kreeg een nieuwe uit de winkel en zij zouden wel wachten tot KA hen een nieuwe had gestuurd. Nou poe poe............
Dat mens zei nog: we zijn tot 6 uur open hoor, je hebt er toch haast mee ....
Dus ik vrijdags een nieuwe gehaald en die draait nog
. Met een tikje
Rare zaak, dat kookpunt. Was er met koninginnenacht (twee halen 1 betalen van alles wat in de winkel stond) en toen moest ik aan een ventje met een kookpunt tshirt de inhoud van mijn rugzak laten zien. Laaiend was ik en ging het ook niet doen! Wilde weer een mail eraan wagen maar kon de energie niet opbrengen, flutzaak.