Onderwerp: T&T lila pauw
Dit was mijn eerste inzending bij T&T. Heel leuk om te maken en spannend om mee te doen. Hierbij nog alle winnaars gefeliciteerd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » T&T lila pauw
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit was mijn eerste inzending bij T&T. Heel leuk om te maken en spannend om mee te doen. Hierbij nog alle winnaars gefeliciteerd!
Super mooi!
Wow! En heb je deze ook met natuurlijke kleurstoffen gemaakt?! Fantastisch resultaat! ( Welke kleurstoffen dan ook, het resultaat is evengoed top!
)
Mooiiii!
Erg leuk gemaakt.
Jemig de pemig wat een mooie taart zeg! En wat leuk bedacht om een pauw op die manier te maken.
Gaaf!
Ook hier zeg ik: hier mag je zo trots als een pauw op zijn!
Mooi hoor.
Heel erg mooi
Hartstikke super
Een echte wauw-pauw!
WAAAAAUUUW Echt heeeeeel gaaf!
ik vond het erg leuk dat jullie (net zoals ik) ook een pauw hebben gemaakt, maar weer op zo'n andere manier. ik vond hem van jullie ook zo leuk bedacht. maken we volgend jaar weer hetzelfde??
In een woord: Geweldig!!
Mooie kleuren en leuk idee.
ik vond je taart ook echt heel erg mooi.de combi van kleuren erg mooi bedacht, ik hoop dat ik ooit net zo goed word als een van jullie..prachtig!!!
Wow! En heb je deze ook met natuurlijke kleurstoffen gemaakt?! Fantastisch resultaat!
( Welke kleurstoffen dan ook, het resultaat is evengoed top!
)
Bedankt voor alle leuke reacties. De taart was inderdaad 'natuurlijk', met natuurlijke kleurstoffen, lavendelbloemetjes op zijn kop, o.a. fruitleer en muntblaadjes gebruikt voor de veren.
Bedankt voor alle leuke reacties. De taart was inderdaad 'natuurlijk', met natuurlijke kleurstoffen, lavendelbloemetjes op zijn kop, o.a. fruitleer en muntblaadjes gebruikt voor de veren.
Geweldig, nu zie ik het pas! Wat een goeie inspiratie-bron om ook eens voor dit alternatief te gaan
Wat een plaatje!!
Schitterend, en ook heel knap om zo te improviseren (materiaalgebruik) in het thema natuurlijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » T&T lila pauw