1

Onderwerp: T&T lila pauw

Dit was mijn eerste inzending bij T&T. Heel leuk om te maken en spannend om mee te doen. Hierbij nog alle winnaars gefeliciteerd!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IDDFTPQU.jpg

Re: T&T lila pauw

Super mooi! :thumb:

3

Wow! En heb je deze ook met natuurlijke kleurstoffen gemaakt?! Fantastisch resultaat! :thumb: ( Welke kleurstoffen dan ook, het resultaat is evengoed top! :) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Mooiiii!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

5

Erg leuk gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Jemig de pemig wat een mooie taart zeg! En wat leuk bedacht om een pauw op die manier te maken.

:thumb:

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

7

super!!

Groetjes, Dorothea.

8

wow dat is een supermooie taart!

9

Gaaf!

10

Ook hier zeg ik: hier mag je zo trots als een pauw op zijn!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

11

Erg gaaf...

Groetjes Gülendem

12

Mooi hoor.

13

Heel erg mooi :thumb:

14

Hartstikke super :thumb:

15

Heel erg mooi !!!

Groetjes, Conny

16

Een echte wauw-pauw!

17

WAAAAAUUUW Echt heeeeeel gaaf!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

18

ik vond het erg leuk dat jullie (net zoals ik) ook een pauw hebben gemaakt, maar weer op zo'n andere manier. ik vond hem van jullie ook zo leuk bedacht. maken we volgend jaar weer hetzelfde?? :)

19

Wat een leuk idee !!  :thumb:

Groet, Jolanda

20

In een woord: Geweldig!!
Mooie kleuren en leuk idee.

ik vond je taart ook echt heel erg mooi.de combi van kleuren erg mooi bedacht, ik hoop dat ik ooit net zo goed word als een van jullie..prachtig!!!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

22

Adrienne schreef:

Wow! En heb je deze ook met natuurlijke kleurstoffen gemaakt?! Fantastisch resultaat! :thumb: ( Welke kleurstoffen dan ook, het resultaat is evengoed top! :) )

Bedankt voor alle leuke reacties. De taart was inderdaad 'natuurlijk', met natuurlijke kleurstoffen, lavendelbloemetjes op zijn kop, o.a. fruitleer en muntblaadjes gebruikt voor de veren.

23

rietje puk schreef:

Bedankt voor alle leuke reacties. De taart was inderdaad 'natuurlijk', met natuurlijke kleurstoffen, lavendelbloemetjes op zijn kop, o.a. fruitleer en muntblaadjes gebruikt voor de veren.

Geweldig, nu zie ik het pas! Wat een goeie inspiratie-bron om ook eens voor dit alternatief te gaan :Y :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

24

Wat een plaatje!!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

25

Schitterend, en ook heel knap om zo te improviseren (materiaalgebruik) in het thema natuurlijk!

Groetjes v. Annette.