26

Re: Help, bountyvulling

Kelly1610 schreef:

Laatste vraag, om er zeker van te zijn dat het goed gaat  :rolleyes: Zou het zonde vinden om weer een bak weg te gooien..!

Het mengsel van room en bounty heeft nu een nacht in de doelkast gestaan.
Dit moet ik nu mengen met klopfix een een zakje vanillesuiker.. Toch?
Moet dit met de hand gemengt worden, of met een mixer gemixed?

Iemand??  :nooo  :rolleyes:  :nooo

27

Ben nu bezig met een paar chococupcakes en ga de vulling er voor gebruiken als topping, ben benieuwd!!

28

Gisteren de vulling als topping voor een paar cc's gebruikt, eerst idd erg waterig, dus heb het de hele nacht in de koelkast gelaten, vandaag kon ik zo mee aan de slag! Wel met chocorasp er overheen want de chocosmaak van de bounty was helemaal weg :S

29

Misschien wat laat, maar je kunt gewoon met de mixer kloppen, net als bij slagroom.
Met de hand kan wel, maar dan krijg je het behoorlijk in de armen ;-)

30

Ik heb dit weekend dit recept gebruik. Maar ipv van bounty heb ik de brigadeiro (van deze site) gebruikt. Idd na een nachtje in de koeling opkloppen met klopFIX. Met een mixer idd. Ik doe meestal de middelste stand.

31

En hoe ging het??  :/

32

Wel goed. Het wordt niet zo luchtig als slagroom maar iets massiever. De smaak is wel wat 'verdund'. Kan ook niet anders. Mijn man vond 'm heel erg lekker maar de braziliaanse wilde toch eigenlijk de echte brigadeiro als vulling. Ikzelf vind dat een beetje teveel van het goede,  dolce de leche + brigadeiro. Twee nogal zware vullingen. Maar goed, klant is koning  ;)

33

Ja, lijkt me idd erg machtig... goed, :think: als ze dat zo wilt...