Onderwerp: Mijn 2e en 3e taartje...
Na jullie lieve reacties op mijn eerste taart volgen hier dan nummer 2 en 3. Ik blijf het bekleden nog steeds moeilijk vinden hoor! Het ging nu wel beter omdat de temperatuur ook wat aangenamer was dan in augustus bij mijn eerste taart.
Deze twee taarten heb ik gemaakt voor de 3e verjaardag van mijn nichtje (het dochtertje van mijn zus) in september. Ze wilde graag een barbie-prinsesssentaart, euh... ik heb nog maar 1 taart gemaakt en weet niet of ik dat kan... Toch geprobeerd en voor de eerste keer vind ik hem best aardig en gelukkig waren zus, nichtje en alle visite onder de indruk. Om aan genoeg stukjes taart te komen heb ik er een 25 cm ronde taart erbij gemaakt en deze met Hello Kitty gepuzzeld, dit was mijn eerste keer puzzelen, ik heb nog geen sugargun voor de lijntjes en het marsepein scheurde dus heb ik er nog maar een extra rand omheen gemaakt en deze met bloemetjes afgewerkt. En verder nog 12 cupcakes erbij in dezelfde kleuren als de taarten.
De afwerking van de onderranden van de taarten verdient wat meer aandacht, dat ga ik bij mijn volgende taart beter doen! En meer tips zijn van harte welkom hoor!
Hier de foto's gemaakt in mijn keuken, maar toen was het al donker en de cupcakes zitten nog in de bakvorm en nog niet op de standaard: 
Hello Kitty is gevuld met botercrème en aarbeienvlaaivulling en Barbie is gevuld met botercrème en citroenkwarktaart.
Hier de foto's die ik van mijn zus kreeg, gemaakt bij daglicht:
Leuk dat je mijn (erg lange) verhaal hebt gelezen en mijn taarten hebt bekeken, bedankt!
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

dat doet een mens goed!