26

Re: www.zininTAART.com

Hele leuke site! Ik kan zien dat je ook nog een andere hobby hebt!!
Het is net of je heel lang hebt nagedacht over wat er op de site moest komen. Dit bedoel ik positief, hij is namelijk heel compleet!

Nog één aanvulling op de bovenstaande opmerkingen. Ik zou een (richt-)prijs op de site zetten. Als ergens geen prijs bij staat zijn heel veel mensen geneigd om verder te zoeken.
Het is een drempel om een prijs op te vragen.

Verder echt een super site. Enne, ik vind het helemaal niet gek dat je al betaald voor andere mensen bakt. Als ze er toch voor willen betalen dan is het toch goed?

Groetjes en succes met 'taarten'! Kim

27

Tjee weet je zeker dat je pas 2 1/2 week bakt? Ze zien er erg mooi uit.
Ook de dingen die je boetseerd zijn heel mooi.
Ik had verwacht wat meer taarten te zien op je site, bij zone1 heb smeken staan ipv smaken en inderdaad cupcakes ipv cup cake en dat kopje 'home'valt niet op.
Dit is het enige wat mij zo op viel maar verder ziet het er erg professioneel en mooi uit. Je hebt er volgens mij heel goed overnagedacht!

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

Leuke site, niet veel aanmerkingen op alleen dat het knopje home verstopt zicht achter een rondje (maar dat was al meerder keren gezegt). Ik wil je alleen wel waarschuwen, ik weet niet of je al hebt aangemeld bij de Kamer van Koophandel en de belasting dienst. De belasting dienst struint namelijk het internet af naar mensen die geld met iets verdienen, en dan wordt gekeken of ze bekend zijn bij de belastingdienst zo niet dan moeten ze dit als nog doen.

Er zijn hier al eerder topics over geweest.

29

Hij ziet er op het eerste oog mooi uit  :thumb: .

Meer kan ik er helaas niet over zeggen want hij is traaaaaaag. Ik ben bij het laden van de tweede pagina snel afgehaakt. Jammer, want daar zullen je klanten ook last van hebben.... Websites moeten vlot scrollen en laden.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

30 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (20-09-2010 15:17)

Wederom opnieuw enorm bedankt voor jullie feedback. Ik heb alle punten die zijn aangegeven verwerkt op mijn site.

Echter.... Het punt dat de site bij sommige traag is heb ik nog niet op kunnen lossen en ik hoop dat ik opnieuw kan vertrouwen op jullie hulp.

Ik wil jullie vragen onderstaande drie vragen te beantwoorden zodat ik verder uit kan zoeken hoe ik de site voor iedereen "snel" kan krijgen.

1. Is de site traag? Ja/Nee
2. Welke provider gebruik je? (HetNet / KPN / Casema / XS4all enz. )
3. Vanaf welk moment ervaar je de traagheid? (bij openen homepage pagina, openen foto's, openen bestelformulier enz.)

Opnieuw enorm bedankt voor jullie hulp, ik ben heel blij met jullie!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

31

Hier geen enkel probleem met de snelheid hoor. Gaat allemaal prima. Ik heb zelf ook een Mac, mijn provider is Ziggo en je site ziet er super uit.
Ik zou wel de raad van Saskia ter harte nemen over de belastingdienst!

32

Ik heb net ook je site bekeken. Ziet er goed uit en ik heb ook geen problemen met de snelheid van het laden hoor. Hier hebben we ziggo.