Onderwerp: www.zininTAART.com

Hallo!

Sinds enkele dagen is mijn site actief, www.zinintaart.com

Ik ben 2,5 week geleden begonnen met mijn eerste taartje en jullie raden het al...... Verkocht!

Ik hoor graag wat jullie van mijn site  en van de taartjes vinden!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: www.zininTAART.com

Leuke website! Zelf gemaakt?
Ik moet mijne ook nog gaan maken, maar ben echt een leek op dat gebied  :(

Groetjes, Mandy        www.datzitgebakken.hyves.nl/
Carpe Taart!

Ja, inderdaad zelf gemaakt.

Ik had er ook geen ervaring mee maar het is toch gelukt! (Ben best een beetje trots op mijzelf)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

4

Heb je zo'n HTML cursus op internet gelezen?

Carpe Taart!

Nee, ik heb gebruik gemaakt van iweb, dit is een speciaal programma om een site mee te bouwen.
(echter is dit programma alleen voor een Mac te gebruiken)

Gr. Lies(beth)

6

Taarterataaa...! schreef:

(echter is dit programma alleen voor een Mac te gebruiken)

Uiteraard  :lol:

Carpe Taart!

Ik heb afgelopen week behoorlijk wat aanpassingen aan mijn site gemaakt.

Ik zou het leuk vinden als jullie er nog eens naar kijken en wat feedback  geven.

Ik sta open voor alle vormen van kritiek dus kom maar op!

Gr. Lies(beth)

8

Ik ben even aan het kijken en het volgende valt mij meteen op (of juist niet op)
Bovenin heb je staan Home mijn taarten welke smaak? enz.
Deze vallen niet zo snel op. Ik had er in eerste instantie overheen gelezen.
En de link Home valt ook weg onder de grote circel links in de hoek

Als ik bij jouw taartjes kijk dan dan valt ook hier de "boven regel"  met abonneer, speel dia voorstelling af enz. niet op. Hij is in het licht grijs en slecht te lezen.
Nu weet ik dat je pas bezig bent met het maken van taartjes maar als ik in je album "Hieperdepiep" kijk dan moet ik 4 pagina's doorbladeren en dan zie ik maar 2 taartjes. Dat vind ik persoonlijk niet fijn.

je hebt bij het kopje "taartsnijden" de verkeerde snijschema geplaatst bij een 12cm rond

Verder ziet het er leuk uit!!

Liefs, Zanoni

9

Huh.... je bakt 2,5 weken en dan al bakken in opdracht...?

Jij durft.
je site ziet er leuk uit.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

10 Laatst bewerkt door Moonfairy (05-09-2010 21:18)

Je site is zo langzaaaaaaaam ...hij laadt alles heel sloom (of ligt dat aan mij? )
Ziet dr wel leuk uit verder hoor! Ben t trouwens wel met Zanoni eens over de hoeveelheid foto's van 1 taart.  :Y en dat je pas een paar weekjes aan t bakken bent en dan al zo'n professioneel uitziende site?? Wat dat betreft ben ik t ook met Mirkool eens  ;)

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

11

Ik kreeg de indruk dat je véél taartjes had gemaakt al...... maar toen ik goed keek zag ook ik dat er érg veel foto's van 1 taart staan....

Verder vind ik de vulling eronder prima, maar die is vrijwel niet te lezen omdat de letterkleur niet duidelijk genoeg is.

Nog even goed doorklussen.

Ik ben er er zelf ook mee bezig, en ga het de komende tijd rigoreus anders aanpakken..... succes dus!

Bedankt voor jullie tips.
Ik ben inmiddels begonnen aan een nieuw lay out voor de site waarbij de aandachtspunten zoals hierboven beschreven verwerkt worden.

Als er nog mensen zijn met andere tips? Ik kan ze nu nog makkelijk verwerken!  ;)

Gr. Lies(beth)

13 Laatst bewerkt door Miss Pebble (06-09-2010 18:36)

Ik moet toch ook even kwijt dat ik me verwonder over het feit dat je 2,5 week na je eerste taart al een site in de lucht hebt - en daarop zelfs aangeeft dat je tegen betaling voor anderen bakt...

Maar wat ik nog meer kwijt wil is dat je gelijk al heel strakke taarten maakt en veel dingen hebt uitgeprobeerd. En dat ik de indeling van je galerie heel leuk vind! Erg origineel bedacht, die titels!  :thumb:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

14

ik vind het een leuke site, maar de knop 'home' is op geen enkele pagina goed zichtbaar.

Verder vind ook ik dat het nog wat vroeg is om taarten op bestelling te gaan maken.
Persoonlijk vind ik je niveau en ervaring er nog niet voldoende voor.

Je taarten zijn niet lelijk hoor, maar ze kunnen beter,
en je hebt nog wel weinig voorbeelden.

Persoonlijk zou ik niet zo snel op bestelling gaan werken.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

15

Vind je website erg mooi, alleen duurde het bij mij erg lang om 'm te laden... Dat kan natuurlijk ook aan mijn verbinding liggen hoor!
Zag trouwens een klein tikfoutje; bij je overzicht van smaakjes staat smeken ipv smaken (bij je bisquit).
Maar nogmaals, vind je site erg leuk!! :thumb:

Ik vind ook meerdere teksten niet goed leesbaar, en je site is inderdaad erg langzaam.
Verder zou ik niet van iedere taart 5 foto's plaatsen, daar zit volgens mij niemand op te wachten die een taart bij je wil bestellen.
Ook zou ik zelf nog niet gaan bakken voor anderen na 2 taartjes, ook al zijn je taartjes erg mooi.
En het is cupcake in plaats van cup cake...

Zo, na alle kritiek nu iets positiefs:
Je site is erg mooi van kleur, gezellig en toegankelijk, en je maakt mooie taartjes :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

17

Natuurtalentje!!@! :thumb:

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

18

Zeker natuurtalentje :D Ik vind je taarten prachtig voor iemand die nog maar zo kort begonnen is. Zeker wel verkoopbaar hoor! Succes!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

19

Harlow schreef:

Vind je website erg mooi, alleen duurde het bij mij erg lang om 'm te laden... Dat kan natuurlijk ook aan mijn verbinding liggen hoor!
Zag trouwens een klein tikfoutje; bij je overzicht van smaakjes staat smeken ipv smaken (bij je bisquit).
Maar nogmaals, vind je site erg leuk!! :thumb:

Dan zeg ik ook graag even dat het biscuit is en niet bisquit......  ;)

Wat fijn deze reacties! Alle verbeterpunten ben ik nu druk aan het verwerken in versie 3 van mijn site.

Voor de mensen die nog geen reactie hebben gegeven en ook nog iets kwijt willen.... Ik hoor het graag!

Ik ben heel blij met jullie allemaal!  :Y

Gr. Lies(beth)

21

Ik vind het design van je site heel leuk en vernieuwend! Je taartjes zien er leuk uit en zijn dus ook prima om voor anderen te bakken. Wel zag ik nog baverois staan ipv bavarois en de eerder genoemde spelfouten zou ik nog even aanpassen.

Succes ermee in ieder geval.

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

22

Je site is inderdaad erg langzaam dat is wel jammer, ook zag ik dat er "smeken" ipv " smaken staat bij welke smaak? (is al eerder aangegeven zag ik)
Zolang je prijzen niet te hoog zijn vind ik dat je prima voor anderen kan bakken hoor (zover ik weet zit daar geen min. termijn aan namelijk ;))

Ziet er leuk uit alleen inderdaad het laden gaat niet zo snel en iemand met weinig geduld zoals ik kan dat niet zo goed hebben maar ziet er wel heel mooi uit :)

24

ik heb afgehaakt met kijken duurt idd zo lang met laden van foto's :(

Je home page ziet er goed uit

Alleen zou ik het rondje dat over de HOME staat wehalen of zorgen dat de HOME beter zichtbaar is.

Zo op t eerste gezicht zien je taarten er goed uit.. gewoon lekker gaan bakken voor anderen!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

25

bij mij laadt ie niet langzaam eerlijk gezegd!
ik weet niet welke resolutie je je foto's erop hebt gezet, maar maak ze maximaal 800x600. meer is echt niet nodig, en kost je alleen maar laad-tijd.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."