Onderwerp: kapsel mix van Zeelandia
heeft hier wel eens iemand kapsel mix bij Zeelandia besteld, en zo ja, welke en was dat lekker... ??
www.pleppestaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kapsel mix van Zeelandia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heeft hier wel eens iemand kapsel mix bij Zeelandia besteld, en zo ja, welke en was dat lekker... ??
Ik kan je helaas geen antwoord geven, maar je staat niet goed, heb het ff gemeld!
Denk misgeklikt?
[MOVE] --> Bakken & Vullen
dat gebruiken we op mijn werk. Bisquit exclusief heet het dan en het is erg lekker
Kun je als bij de site zelf bestellen of is dit alleen voor mensen met een eigen bedrijf?
bij mij op m'n werk ook en die is heerlijk kapsel blijft ook lang goed!!
zeelandia is een groothandel en heeft volgens mij alleen builen van 25 kg
dat gebruiken we op mijn werk. Bisquit exclusief heet het dan en het is erg lekker
?? Ik ken het als Moscalux Kapselmix maar hij ruikt iets anders, iets zoeter ofzo, ik weet het niet precies, maar qua verwerking en bakken enzo merk ik geen verschil
je kunt er als bedrijf bestellen van af €200.- per order
Zeelandia kan je ook bij sommige webwinkels bestellen, sommige verkopen funcakes andere weer zeelandia
je kunt er als bedrijf bestellen van af €200.- per order
Dat is niet waar... ik heb er laatst alleen biscuitmix besteld en dat was bij lange na geen 200 euro..
Ik gebruik ook de moscalux, zit in 20 kg balen.
taartschuur schreef:je kunt er als bedrijf bestellen van af €200.- per order
Dat is niet waar... ik heb er laatst alleen biscuitmix besteld en dat was bij lange na geen 200 euro..
Ik gebruik ook de moscalux, zit in 20 kg balen.
klopt, onder een bepaald bedrag betaal je gewoon 30 euro verzendkosten! Je kunt dus voor alle bedragen bestellen, is alleen gunstiger voor een groter bedrag ivm de verzendkosten
Poffertje schreef:dat gebruiken we op mijn werk. Bisquit exclusief heet het dan en het is erg lekker
?? Ik ken het als Moscalux Kapselmix
maar hij ruikt iets anders, iets zoeter ofzo, ik weet het niet precies, maar qua verwerking en bakken enzo merk ik geen verschil
hmm.. nu begin ik aan mezelf te twijfelen xD volgende keer nog maar even goed naar kijken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » kapsel mix van Zeelandia