1

Onderwerp: kapsel mix van Zeelandia

heeft hier wel eens iemand kapsel mix bij Zeelandia besteld, en zo ja, welke en was dat lekker... ??

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

2

Re: kapsel mix van Zeelandia

Ik kan je helaas geen antwoord geven, maar je staat niet goed, heb het ff gemeld!

3

Denk misgeklikt? ;)

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

dat gebruiken we op mijn werk. Bisquit exclusief heet het dan en het is erg lekker :Y

5

Kun je als bij de site zelf bestellen of is dit alleen voor mensen met een eigen bedrijf?

No matter how the wind howls, the mountain cannot bow to it

6 Laatst bewerkt door dreeguiljam (28-09-2010 14:01)

bij mij op m'n werk ook en die is heerlijk kapsel blijft ook lang goed!!  :Y

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

7

zeelandia is een groothandel en heeft volgens mij alleen builen van 25 kg

Poffertje schreef:

dat gebruiken we op mijn werk. Bisquit exclusief heet het dan en het is erg lekker :Y

?? Ik ken het als Moscalux Kapselmix :Y maar hij ruikt iets anders, iets zoeter ofzo, ik weet het niet precies, maar qua verwerking en bakken enzo merk ik geen verschil

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

je kunt er als bedrijf bestellen van af €200.- per order

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

10

Zeelandia kan je ook bij sommige webwinkels bestellen, sommige verkopen funcakes andere weer zeelandia

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

11

taartschuur schreef:

Dat is niet waar... ik heb er laatst alleen biscuitmix besteld en dat was bij lange na geen 200 euro..

Ik gebruik ook de moscalux, zit in 20 kg balen.

12

Joyce84 schreef:
taartschuur schreef:

Dat is niet waar... ik heb er laatst alleen biscuitmix besteld en dat was bij lange na geen 200 euro..

Ik gebruik ook de moscalux, zit in 20 kg balen.

klopt, onder een bepaald bedrag betaal je gewoon 30 euro verzendkosten! Je kunt dus voor alle bedragen bestellen, is alleen gunstiger voor een groter bedrag ivm de verzendkosten

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

13

tipsytaartje schreef:
Poffertje schreef:

?? Ik ken het als Moscalux Kapselmix :Y maar hij ruikt iets anders, iets zoeter ofzo, ik weet het niet precies, maar qua verwerking en bakken enzo merk ik geen verschil

hmm.. nu begin ik aan mezelf te twijfelen xD volgende keer nog maar even goed naar kijken