1

Onderwerp: Toptaartknop

Veelgehoorde klacht op het forum is dat mensen wel kijken naar de paradefoto's, maar niet reageren.

Bij FB en Hyves heb je van die handige knoppen (like / respect) waarmee je snel je waardering voor een bericht kunt aangeven, zonder dat je meteen een tekst moet typen.

Ik weet niet of het in deze forumsoftware mogelijk is, maar anders misschien iets voor de toekomst? Een "Toptaart" knop?

I'm not fat, I'm just short for my weight

2

Re: Toptaartknop

:thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

volgens mij kan dat niet ingebouwd worden, of is dat heel duur. Ik meen het ooit eens ergens te hebben gelezen, maar kon het zo met de zoekfunctie niet terug vinden

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Nee, is niet mogelijk met deze forumsoftware.
Ooit, als ik weet hoe de database geconverteerd kan worden, komt er misschien wel nieuwe forumsoftware. Let wel: ooit ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Leuk idee! Jammer dat het niet mogelijk is :)

6

Ja, super idee. Reageren op al het moois wat voorbij komt is nu eenmaal een dagtaak.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

7

tja...en dan......dan heb je dadelijk 100 x een "respect" reactie bij je taart....zegt mij net zoveel als dat ik zie dat 100 mensen t gezien hebben en niet gereageerd. Juist de mensen die de moeite nemen om wel te reageren, daar heb je wat aan. Ik zie niet de meerwaarde om bij iedere taart op een "OK" knop te duwen....maar da's persoonlijk :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl