1

Onderwerp: Foodprinting vragen

LET OP: OUD TOPIC! Vervolg vraag bij post #6

Hoi,

Ik heb sinds kort ook een printer (!:D) en vraag mij even af wie er ervaring heeft met de chocoprints van Bouwhuis? Werken die als transfersheets? En wat is de levertijd van Bouwhuis ongeveer? Zijn er ook andere (betere, goedkopere) adressen om dit soort spullen aan te schaffen? Alvast bedankt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Foodprinting vragen

Ik lees even mee.....Wil er binnenkort ook een gaan aanschaffen nml.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Re: Foodprinting vragen

je chocoprint vraagje  kan ik niet beantwoorden, maar ze leveren heel snel, ong binnen 2 a 3 dagen binnen. tot nu toe geen betere goedkopere leverancier gevonden

4

Re: Foodprinting vragen

De choco is inderdaad een transfervel. Je print het in spiegelbeeld, smeert er vloeibare choco op, laat dat uitharden en je haalt je vel weer eraf.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Re: Foodprinting vragen

Bedankt meiden! Die snelle levering heb ik door zeg... woensdag middag besteld, en donderdag middag kwam ik uit mijn werk en was de dhl al geweest (ik was er helaas niet :() Dat is wel heel snel!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Re: Foodprinting vragen

Sorry

Een oud topic omhoog halen... Misschien dat iemand het al eens geprobeerd heeft?? Kun je zo'n chocoprint (waar Carin het over heeft) ook op slagroom doen... Ik hoop nl dat dit dan niet uitloopt..
want ik moet petit fours maken en ik loop te twijfelen tussen icing en chocoprints. Meringue botercreme / slagroom..??

Alvast bedankt voor jullie reactie...

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

7

Re: Foodprinting vragen

Ik denk niet dat dat werkt want Carin zegt dat het een transfer vel is  en slagroom wordt niet hard.
Het werkt een beetje als een tatoo-sticker maar plakt dan op chocolade vast.

8

Re: Foodprinting vragen

uhm ik weet niet.. misschien heb ik het een beetje verkeerd gevraagd ik bedoel eigenlijk dat als zo'n print op chocolade zit en dan incl. de chocolade op de slagroom?? ipv. frosty dus want dat loopt toch nog uit op slagroom...

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

9

Re: Foodprinting vragen

dreeguiljam schreef:

uhm ik weet niet.. misschien heb ik het een beetje verkeerd gevraagd ik bedoel eigenlijk dat als zo'n print op chocolade zit en dan incl. de chocolade op de slagroom?? ipv. frosty dus want dat loopt toch nog uit op slagroom...

Ja hoor dat kan  :Y

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

10 Laatst bewerkt door dreeguiljam (26-09-2010 11:04)

Re: Foodprinting vragen

Aah Bedankt!! Bedankt!! :Y

zo dus he http://www.youtube.com/watch?v=y33vawqW … r_embedded

:o

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.