Onderwerp: even wat uit te leggen
hallo iedereen
even in het kort me zelf voorstellen aan alle leden op dit forom ik ben susanne uit venray
er is nogal het een en het andere over me bericht hier op het forum wat ik graag even wil rechtzetten (vind het nl erg vervelend voor de leden maar ook voor me zelf om dit te lezen)
als eerste wil ik alle baksters die een bericht voor mij gelpaats hebben op dit forum hartelijk bedanken voor hun tijd en moeite die ze voor mij gedaan hebben
ik heb meerdere reacties mogen ontvangen voor baksters die voor mij een taart willen maken voor mijn zoontje 1ste verjaardag
veel van hen heb ik helaas afgewezen ivm de afstand niet om hun taarten laat me dat duidelijk zijn
omdat ik geen auto heb is het voor mij erg moeilijk om de taart optehalen
ik heb onlangs mail concact gehad met iemand in venray (wendy)helaas heeft ze me afgewezen doordat ze een raar gevoel over me kreeg (dit was zeker niet de bedoeling van mij) en ook omdat ik niet weet wat ik wilde en dat ik beter een andere bakster kan zoeken (wat ik heel erg jammer vind) maar begrijp haar gevoel wel
nomaals dit was niet mijn bedoeling (wendy)
ik ben sinds de geboorte van ons zoontje veel meer onzekerder geworden dan dat ik al was miss komt het door al dat dokteren van ons zoontje wat op het randje van de dood heeft gelegen na zijn geboorte (nu wil ik niet het zielepootje uithangen) maar mede hierdoor ben ik wel onzekerder geworden en vind ik veel dingen lastig en weet ik niet goed hoe of wat het nu moet worden omdat ik het dan weer te perfect wil doen en hebben en ik weet dat het gewoon weg niet altijd kan hoe ik het wil
ik hoop ondanks alle negatieve dingen over mij op dit forum dat jullie me kunnen en willen begrijpen en dat ik jullie niet expres benader en dan vervolgens afwijs de rede is de afstanden en niet jullie kwaliteiten van de mooie taarten
ik hoop dat er toch nog iemand voor mijn zoontje's eerste verjaardag een taart wil maken ondanks alles liefst venray of anders dichtbij in de buurt daarvan
groetjes susanne