1

Onderwerp: even wat uit te leggen

hallo iedereen

even in het kort me zelf voorstellen aan alle leden op dit forom ik ben susanne uit venray

er is nogal het een en het andere over me bericht hier op het forum wat ik graag even wil rechtzetten (vind het nl erg vervelend voor de leden maar ook voor me zelf om dit te lezen)

als eerste wil ik alle baksters die een bericht voor mij gelpaats  hebben op dit forum hartelijk bedanken voor hun tijd en moeite die ze voor mij gedaan hebben

ik heb meerdere reacties mogen ontvangen voor baksters die voor mij een taart willen maken voor mijn zoontje 1ste verjaardag
veel van hen heb ik helaas afgewezen ivm de afstand niet om hun taarten laat me dat duidelijk zijn
omdat ik geen auto heb is het voor mij erg moeilijk om de taart optehalen

ik heb onlangs mail concact gehad met iemand in venray (wendy)helaas heeft ze me afgewezen doordat ze een raar gevoel over me kreeg (dit was zeker niet de bedoeling van mij) en ook omdat ik niet weet wat ik wilde en dat ik beter een andere bakster kan zoeken (wat ik heel erg jammer vind) maar begrijp haar gevoel wel
nomaals dit was niet mijn bedoeling (wendy)

ik ben sinds de geboorte van ons zoontje veel meer onzekerder geworden dan dat ik al was miss komt het door al dat dokteren van ons zoontje wat op het randje van de dood heeft gelegen na zijn geboorte (nu wil ik niet het zielepootje uithangen) maar mede hierdoor ben ik wel onzekerder geworden en vind ik veel dingen lastig en weet ik niet goed hoe of wat het nu moet worden omdat ik het dan weer te perfect wil doen en hebben en ik weet dat het gewoon weg niet altijd kan hoe ik het wil

ik hoop ondanks alle negatieve dingen over mij op dit forum dat jullie me kunnen en willen begrijpen en dat ik jullie niet expres benader en dan vervolgens afwijs de rede is de afstanden en niet jullie kwaliteiten van de mooie taarten

ik hoop dat er toch nog iemand voor mijn zoontje's eerste verjaardag een taart wil maken ondanks alles liefst venray of anders dichtbij in de buurt daarvan

groetjes susanne

2

Re: even wat uit te leggen

Ik heb van dit alles niks mee gekregen, maar snap hoe je je voelt.
Lief en fijn dat je het zo verduidelijkt.
Ik hoop dat je iemand vindt die een taart voor je wil/kan maken!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

3

dank je toch aardig van u dat u me begrijpt

Ik heb ook geen flauw idee waar dit over gaat maakt ook niks uit weet wel hoe het is om erg onzeker te zijn en dat is echt alles behalve fijn... Welkom op het forum!

Groetjes

:thumb:

misschien moet je wendy gewoon nog even mailen en dit ook uitleggen, dan komt het vast goed met je taart ;)

I never met a calorie I didn't like....

Vaak is het makkelijker om bij onbegrip meteen van het ergste uit te gaan, mensen vinden het vaak eng om positief te blijven, te geloven in het goede van de mens en dus zichzelf kwetsbaar op te stellen.

Ik vind het totaal overbodig dat je je hier verontschuldigt en een verklaring geeft, maar diep respect dat je het toch hebt gedaan!

Onzeker zijn is echt een ontzettend vervelende beperking, ik hoop dat je er ooit vanaf mag komen!

Veel plezier in ieder geval met je zoontjes verjaardag, dat moet wel een dubbel genot zijn om mee te maken na alle ziekenhuisellende!

Misschien is het slim voor een volgende keer dat je even duidelijk aangeeft dat je de taart niet kan komen halen, en of iemand hem dan dus kan bezorgen.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

7

Ik heb de negatieve berichtgeving niet helemaal gevolgd, tenzij je mijn berichtgeving wat negatief vond (ik vroeg me af waarom je heel Nederland benaderde). Als ik je daar een rot gevoel door heb gegeven spijt me dat. Ik hoop in ieder geval dat het je lukt om een goede taartbakster te vinden tegen een mooie prijs..Succes!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

8

Ik weet niets van wat u omschrijft in uw kennismaking. Maar dat maakt ook helemaal niet uit. Dit forum wordt door heel veel mensen gelezen maar beslist niet alles door iedereen. Ik hoop dat u alsnog iemand kan vinden die een geweldige taart kan maken voor de verjaardag van uw zoontje. Ik heb een vooruitziende blik dat dat best wel gaat lukken hier. Helaas woon ik te ver weg.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

9

hallo allemaal

bedankt voor jullie reacties
en dat jullie me nu wel begrijpen nu ik het beschreven heb
het is niet mijn bedoeling geweest dat er nagatief over me geschreven werd maar ook fout van mij ik had duidelijker naar de baksters moeten zijn

ik hoop ondanks de negatieve berichten dat er toch ieamand is die voor een mooie taart voor mijn zoontje wil en kan maken

susanne