Ik ga helemaal blozen van jullie commentaar
Bedankt hoor!
chocotoetje schreef:wow ziet er gaaf uit hoor!
zo chic met het zwarte tafellaken ook en zo.
ik moet in november een high tea organiseren, dus mocht je nog tips en recepten kwijt willen.... graag!
ook leuk dat dat roze overal in terug komt, ik ga de foto's zeker aan degene laten zien waar ik het voor moet maken!
ow ja... voor hoeveel personen had je dit gemaakt?
Zijn er recepten waar je speciaal naar op zoek bent...Als ik alles ga doorsturen (en moet overtypen etc) is misschien een beetje teveel. Wil ik ook wel doen, maar als je naar bepaalde recepten op zoek bent, is misschien handiger.
Ik wilde idd roze overal in terug laten komen, dan heb je toch meer een geheel op tafel.
Schrik niet, maar ik had voor 5 personen de high tea gedaan. Het was natuurlijk veeeel te veel. Maar ik wilde alles uitproberen.
AnjaH schreef:Wat ziet het er allemaal geweldig uit!!! Welk boek je heb je over high tea?
Tea Party van Francis van Arkel. Ik heb heel veel boeken bekeken/gelezen, maar de meeste vind ik afschuwelijk en had ik niets aan. Dit boek vond ik zelf erg prettig lezen en fijne/morderene recepten.
Ik wil dus gerust recepten doormailen, maar ik zou dan wel graag willen weten welk recept iemand wil hebben...
Ik had het volgende gemaakt:
*Red Velvet Cupcakes
Met Vanille Frosting|
*Chocolade Cupcakes
Met Choco-topping
*Frambozen Cupcakes
Met Room-topping
*Kokos-Limoen Cupcakes
Met Meringue-topping
*Tweekleuren-fruitsandwich
Met Necatrine
*Zalmrolls