1

Onderwerp: STORING --> Forum niet bereikbaar

Wellicht zal niet iedereen het hebben gemerkt, maar vandaag was van 2:00 - 9:00 uur het forum (en helaas ook diverse andere websites die op dezelfde server draaien) niet bereikbaar door een storing in het Datacentre. Ditzelfde was het afgelopen weekend aan de hand. Oorzaak is ons (=mij en serverbaas) nog onbekend, maar dan weten jullie in ieder geval dat het niet aan je computer lag....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: STORING --> Forum niet bereikbaar

pfieuwwww... :)

ben blij dat jullie er weer zijn hoor!  :Y

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

Ik dacht dus echt dat het aan mijn pc lag.Elke keer stond er dat ik het draadloosnetwek opnieuw moest installeren.
Maar ben blij dat dat allemaal niet hoeft,want daar snap ik niets van.
Maar ik ben blij dat jullie weer in de lucht zijn.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

He vervelend zeg voor je M dat je niet weet waar het aan ligt, maar wel fijn dat je het even meld. Ik was gisteravond al op mijn laptop aan het rammen, omdat hij zo traag was  O-)

Veel liefs Rafaëla

5 Laatst bewerkt door e.b.m. (20-09-2010 08:23)

Cold Turkey is écht niet leuk :s !

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

6 Laatst bewerkt door Chantelle (20-09-2010 08:47)

ik was ook helemaal van de leg af Hi Hi zelfs op twitter werd het al gemeld kun je na gaan hoe belangerijk het forum is het is als  een vriendinnetje voor ons  ;)

blij dat ie het weer doet  :thumb:

7

ligt het aan mij of kloppen de tijden dat de berichten gepost worden nier? een uurtje achter dan de werkelijkheid

8

Hmmmm :think: bij ons lagen vannacht ook alle stoppen er uit....en de vaatwasmachine zette de keuekvloer blank....spooky  :shh:

9

stuntster schreef:

ligt het aan mij of kloppen de tijden dat de berichten gepost worden nier? een uurtje achter dan de werkelijkheid

Dat ligt aan jou. Of in ieder geval aan de instellingen in je profiel. Even het vinkje plaatsen bij zomertijd.

10

nnicole1234 schreef:

Hmmmm :think: bij ons lagen vannacht ook alle stoppen er uit....en de vaatwasmachine zette de keuekvloer blank....spooky  :shh:

Ahaaa... dus dáár ligt de oorzaak ;)