1

Onderwerp: email via het forum

Ik probeer een forumlid te emailen via het forum, maar ik krijg dan de melding dat Word gebruikt wordt, maar dat dat niet is geinstalleerd op mijn computer en dat in plaats daarvan outlook editer wordt gebruikt. En vervolgens komt er niets. Hoe kan ik een forumlid emailen?

Groetjes, Elly

2

Re: email via het forum

Als je die melding krijgt betekent dat dat betreffend forumlid heeft gekozen om het email-adres zichtbaar te laten zijn; wat er dan gebeurt als je op de link klikt, is dat dan een email-programma wordt geopend en blijkbaar gaat dat mis bij jou.

Oplossing: rechtsklikken op email-link en kiezen voor email-adres kopieren en dan via je eigen email-programma mailen.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Wat een supersnelle reactie!  Hij probeert inderdaad Outlook te openen, maar ik gebruik Windows Mail, dus dan gaat het daar fout.
Tnx!

Groetjes, Elly

4

Marianne, er is iets geks aan de hand. Ik kan nu wel emailen via het forum. Ik heb net een mailtje naar Angel gestuurd.
Maar hij gooit de tekens die boven de cijfertoetsen op mijn laptop staan door elkaar.
In plaats van apestaartje krijg ik bijv. dit " De haakjes bijv. zitten opeens op een andere plek.
Ook nu ik deze reactie typ, gooit hij de tekens ook door elkaar.

Als ik een berichtje typ in Windows Mail of Works, dan kloppen de tekens wel weer.
Raar hoor, enig idee wat er aan de hand kan zijn

Groetjes, Elly

dat heeft met jouw computer te maken :Y niet met het forum ;)

hoe je het op moet lossen weet ik niet zeker, even op control shift drukken (aan de rechterkant) geloof ik, dat zit ie weer goed...

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

tnx. Tirza, Ik had ondertussen al uitgelogd, mijn browser afgesloten en weer opnieuw opgestart en ingelogd.
En nu doet ie het weer, kijk maar @@@@@@
Schiet mij maar lek, geen idee wat er gebeurt is.
Als ik nu Angel wil emailen, dan gaat het wel in 1 keer goed. Ik kan overigens haar emailadres niet zien.
Anyway, ik heb Angel een mailtje gestuurd en dat was de bedoeling, hahaha.
Bedankt voor het snelle reageren dames.

Groetjes, Elly

Elly67 schreef:

En nu doet ie het weer, kijk maar @@@@@@

:thumb:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Dat laatste heb ik ook regelmatig, dan moet je rechtsonderin in de balk op het toetsenbordje klikken en de taal weer terugzetten op: Verenigde Staten (internationaal)

Succes!

Groetjes, Dorothea.