1

Onderwerp: Raffia

Hoi,

Weet iemand waar ik raffia kan kopen? In verschillende kleuren dan ook. Heb zwarte raffia nodig voor een bruidstaart.

alvast bedankt!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2 Laatst bewerkt door SHaak (18-09-2010 18:47)

Re: Raffia

Mijn man werkt bij Vaessen-Creative in Nuth.

Daar zullen ze het vast hebben..

Hoeveel heb je nodig??

(.vaessen-creative.nl/ )

ps. Hij weet zelf niet precies OF ze het nog hebben, maar hij zal komende maandag even voor je kijken ( mits het nog nodig is )

Liefs Samantha

Volgens mij ook gewoon bij een tuinwinkel, intratuin etc. Vaak zijn dat wel al geknipte stroken.
Dat zijn niet degene die je zoekt, deze zijn beirge. Ik kan me allen wel herinneren dat ik ooit blauwe had maar deze gaf kleur af  :s .

Maar misschien zijn de gewone wel te gebruiken dat je het met een spray behandeld?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

4

Ik heb ongeveer 6 meter nodig denk ik, maar Brunssum is een beetje ver voor mij vrees ik... hmmm... anders moet ik maandag maar even wat winkels af. Weet iemand of paardekooper het heeft?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

5

Oh , ik dacht dat ik het je dan gewoon zou toesturen???

Maar oké, ik hoor het wel als je je bedenkt.

Liefs Samantha

6

ow ja dat zou nog kunnen, maar ik heb het dinsdag al nodig  :o ... lekker op tijd hè? :s  in ieder geval ontzettend bedankt.

7

Volgens mij hebben ze dat ook wel bij een hobbywinkel .

Carpe Diem !

8

Vaak heb ze dat in een bloemenwinkel ook!

9

In de Eindhovense Pipoos verkopen ze idd diverse kleuren raffia!
Dat wordt maandag dus ff rennen.... ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

10

hmmm ff denken heb het laatst gekocht bij xenos of action paars zwart en wit in een doos

groetjes ellis mama van 3 bengeltjes en 1 engeltje