Onderwerp: Raffia
Hoi,
Weet iemand waar ik raffia kan kopen? In verschillende kleuren dan ook. Heb zwarte raffia nodig voor een bruidstaart.
alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Raffia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
Weet iemand waar ik raffia kan kopen? In verschillende kleuren dan ook. Heb zwarte raffia nodig voor een bruidstaart.
alvast bedankt!
Mijn man werkt bij Vaessen-Creative in Nuth.
Daar zullen ze het vast hebben..
Hoeveel heb je nodig??
(.vaessen-creative.nl/ )
ps. Hij weet zelf niet precies OF ze het nog hebben, maar hij zal komende maandag even voor je kijken ( mits het nog nodig is )
Volgens mij ook gewoon bij een tuinwinkel, intratuin etc. Vaak zijn dat wel al geknipte stroken.
Dat zijn niet degene die je zoekt, deze zijn beirge. Ik kan me allen wel herinneren dat ik ooit blauwe had maar deze gaf kleur af .
Maar misschien zijn de gewone wel te gebruiken dat je het met een spray behandeld?
Ik heb ongeveer 6 meter nodig denk ik, maar Brunssum is een beetje ver voor mij vrees ik... hmmm... anders moet ik maandag maar even wat winkels af. Weet iemand of paardekooper het heeft?
Oh , ik dacht dat ik het je dan gewoon zou toesturen???
Maar oké, ik hoor het wel als je je bedenkt.
ow ja dat zou nog kunnen, maar ik heb het dinsdag al nodig ... lekker op tijd hè?
in ieder geval ontzettend bedankt.
Vaak heb ze dat in een bloemenwinkel ook!
In de Eindhovense Pipoos verkopen ze idd diverse kleuren raffia!
Dat wordt maandag dus ff rennen....
hmmm ff denken heb het laatst gekocht bij xenos of action paars zwart en wit in een doos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Raffia