Onderwerp: ik wil dit (bijna helemaal) precies namaken
Hallo dames,
na mijn taartavontuur van vorig jaar voor mijn dochters eerste verjaardag wil ik deze keer een cupcake toren gaan maken. En wel deze http://www.hostessblog.com/2010/08/real … day-party/, vind m helemaal geweldig! Nu ben ik alweer een tijd aan het zoeken hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken, en heb gezien dat je zo'n grote toef het beste kan maken met merengue botercreme of anders met de botercreme mix van funcakes? Nou vraag ik me af of die funcakes mix veel minder goed 'toeft' dan de merengue versie, want ik ben zo bang dat ik die verpruts en met platte cakejes kom te zitten op haar verjaardag, of dat het echt niet smaakt. En verder: ik heb nog potjes kleurstof, kan ik dat er veilig doorheen gooien?
En nog een vraagje: ik wil die toef iets minder rond, omdat het nu stiekem een beetje op een roze drol lijkt is het dan een goed alternatief om de 1M spuitmond te nemen voor de 'amerikaanse look'? Ik wil echt van die mooie megatoefen. En als je die opspuit, begin ik in het midden, draaien tot je bij de rand bent en dan weer terug naar het midden, toch? Je hoort t ik ben echt een leek, bak alleen gekke dingen voor verjaardagen van de kids
Alvast heel erg bedankt!