Onderwerp: slagroom
hallo, ik zou graag een slagroomtaart maken met slagroomroosjes boven. hoe krijg ik mijn slagroom superstijf? hopelijk heeft iemand tips.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » slagroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo, ik zou graag een slagroomtaart maken met slagroomroosjes boven. hoe krijg ik mijn slagroom superstijf? hopelijk heeft iemand tips.
klopfix
En het recept gebruiken wat hier op het forum staat: Aangevette slagroom ( met mascarpone erdoor ).
Groetjes Angelique
Tuurlijk dat kan ook, maar dat smaakt wel anders dan gewone slagroom!
Lady's,
Als je klopfix gebruikt, hoeft je dan geen suiker te gebruiken bij het mixen?
bedankt voor de tips allemaal
ik gebruik suiker EN klopfix ik gebruik met een halve liter ongeklopte slagroom 3 zakjes ( misschien wel veel de verpakking zegt dat twee genoeg is) maar je wilt natuurlijk niet dat het instort!
Ik heb wel eens gehoord, maar zelf nooit geprobeerd, dat slagroom met poedersuiker opkloppen een stijvere slagroom geeft...
Misschien het proberen waard?
Lady's,
Als je klopfix gebruikt, hoeft je dan geen suiker te gebruiken bij het mixen?
Jazeker wel; klopfix bevat helemaal geen suiker, toch?
ik gebruik suiker EN klopfix ik gebruik met een halve liter ongeklopte slagroom 3 zakjes ( misschien wel veel de verpakking zegt dat twee genoeg is) maar je wilt natuurlijk niet dat het instort!
zit geen suiker in klopfix en dat moet je dus nog zelf toevoegen!
Maar ik gebruik op een halve liter slagroom maar 1 zakje!
Ik vind dat mijn slagroom dan eigenlijk al te stijf word en onnatuurlijk! gebruik er daarom zo weinig mogelijk van. Maar 3 zakjes op een halve liter is echt wel heel erg veel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » slagroom