Onderwerp: Wlelke mixer of keuken machine?
Hallo
mijn gewone handmixer begint na jaren trouwe dienst langzaam af te takellen.
Ik de bakwinkel heb ik hier van die mooie geweldige mixer/keuken machines zien staan die ze daar gebruiken.
Nu ben ik begonnen met wat rondzoeken van waar die te kopen, welke verschillen er zijn, etc. Maar ik moet zeggen dat het me van duizeld en ik bang ben een aanschaf te oden die onnodig duur is of achteraf kwalitatief onvoldoende blijkt.
Bijvoorbeeld de Kitchenaid heeft heel mooie modellen maar zijn allen rond de 300 en 400 watt en voor mij, redelijk prijzig. Kenwood heeft er in allerlei modellen en verschillende prijsklasses maar komt kwa waatage veelal ook rond de 400 watt tot sosm 800 watt.
Ik heb een Clatronic gevonden.. van 1000 watt.. deze lijkt me zo oedkoop in verhouding (tussen de 100 en 199 euro, dat ik twijfel of diet (voor mij onbekende) merk wel voldoet. Ook van de Bosch.. weer andere modellen maar zelfs van 1400 watt..
De grote vraag is dus eigenlijk.. HELP!???
wat is jullie ervaring? wat hebben jullie zelf.. of eerder gehad..
waarom is een kitchenaid van 300 watt zoveel duurden dan een onbekend merk va 1000 watt...? zijn de kitchenaids niet toch veel degelijker misschien?
Waar kun je veel modellen goed bwonderren (ben ook al eens naar duitsland gereden bij de media markt maar ook daar niet veel weizer geworden)?
Alvast hardstikke bedankt