1

Onderwerp: Moeders kunnen niet ziek zijn....taartdecorateurs ook niet.

Een taart maken als je ziek bent is al niet fijn. Als het dan ook nog eens een taart is waar álles mis ging is dat helemaal niet fijn. Als de opdrachtgever superenthousiast is is dat natuurlijk wél heel fijn....

Het begon al bij de voorbereidingen. Ik wilde het bootje al van te voren boetseren. Malletje gemaakt met de aanwijzingen van Lonestar. Malletje wilde al niet lukken. Lief erbij geroepen en die heeft een mooi malletje voor me gemaakt. Fondant erover gedrapeerd. De volgende dag vol enthousiasme gaan kijken bij mij scheepje....helaas nog net zo zacht als voorheen. 1e Poging mislukt. 2e poging met tylose erdoor ook mislukt. Vervolgens begon de tijd te dringen en werd ik tot overmaat van ramp nog ziek ook. Moeders kunnen niet ziek zijn maar taartdecorateurs ook niet! Ik heb uiteindelijk op donderdagavond alle zeilen moeten bijzetten om een bootje met een poppetje te boetseren. Toen moest ik nog een biscuit bakken. Lief had aan de oven gezeten met zijn tengeltjes en dat had ik niet in de gaten. Gevolg: mislukt biscuit. Om 21.30 uur nog een biscuit in de oven gezet en die was goed gelukt. Vergeeet ik met mijn snotterige hoofd om hem na het afkoelen in een pedaalemmerzak te doen en stond het biscuit de volgende ochtend nog vrolijk op het aanrecht.....uit te drogen. Vrijdagochtend vroeg nóg maar eentje gebakken en die was wederom goed gelukt! Toen aan de bekleding begonnen die niet wilde zoals ik het wilde. De klant kwam hem zaterdagmorgen ophalen mét de 13-jarige Joël en zij waren enthousiast. Dat maakt een hoop goed.

Na een heel lang verhaal hier dan de foto. Het is een slap aftreksel geworden van de vissertaart van Lonestar. De klant had een foto van Lonestar gezien en wilde net zoiets. Oordeel zelf.....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-86MATNQM.jpg

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: Moeders kunnen niet ziek zijn....taartdecorateurs ook niet.

hij is leuk geworden  :Y

Veel liefs Rafaëla

3

Ondanks alle tegenslag heb je een super taart gemaakt hoor! Enne.....beterschap!

4

Wat een ellende, maar wat een prachtige taart is het geworden. Niks om je voor te schamen. Ik wou dat ik dat kon zelfs als ik niet ziek ben!! :thumb:  :thumb:

5

vanaf de foto ziet hij er prima uit
belangrijkste is dat de klant tevreden is

Groetjes Marjon

6

Uhm...........Ik vind je taart echt super goed gelukt hoor!

Ik weet dan ff niet hoe de taart van lonestar eruit ziet, maar dat de klant tevreden is over deze taart dat snap ik wel!

Ik vind je details super leuk! Prachtig geboetseerd poppetje! En de bordjes waar de leeftijd en naam op staan, zijn  net echt! Toppertje!

Hopelijk ben je weer snel opgeknapt, want natuurlijk kun je als mama en taart decorateur niet ziek zijn. Tsssssss, daar kunnen wij allemaal over mee praten!  ;)  Maar als je dan ook nog eens zo een prachtige taart kuint maken, dan verdien je toch wel een dikke pluim hoor!!  :thumb:  :thumb:

Groetjes San

7

Supermooie taart hoor ! En van harte beterschap !

Groetjes, Conny

8

hele leuke taart; Beterschap!!

Groetjes, Dorothea.

9

leuke taart hoor, juist leuk toch dat ie niet precies gekopieerd is .

10

Ik had me op het ergste voorbereid, maar tjonge, wat valt het mee! Het is een hardstikke leuke taart, ik zou er ook blij mee zijn.
(Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik die van Lonestar niet gezien heb :lol: )

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

11

:thumb:  :thumb:  :thumb: mooi

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

12

ik heb de taart die je bedoelde gelijk even opgezocht....nieuwsgierig als ik ben :lol:  :lol:
maar ik vind de taart van jou zeker niet onderdoen hoor, hij is iets anders en daarom uniek....ik vind hem heel erg mooi (lees..jaloezie :) )

groetjes karin

13 Laatst bewerkt door nicole th (13-09-2010 15:28)

Ik vind hem echt super  :Y , en ik hoop dat je intussen weer aan de beterhand bent ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

14

Dank jullie wel voor alle complimenten dames! Ik ben ondertussen alweer goed aan het opknappen hoor. Bedankt voor de beterschapswensen!

15

hij is wel heel erg leuk!!!
gelukkig dat je al weer iets beter bent ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

ik vind je taart ook erg leuk!! beterschap!!

17

Jaaaa, daar issie!!!
Hij is super leuk geworden hoor, ondanks al je tegenslagen en het ziek zijn. Gelukkig heef je darige op jouw taart een grote vis gevangen ;). Heel leuk en doet niets onder voor mijn versie hoor!!!

Beterschap!
Groetjes, José

18

Erg leuk hoor!

19

niks slap! hij's gewoon helemaal leuk  :Y

liefs marieke

20

Ik ken de andere taart niet, maar ik vind hem super leuk!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

21

Nou, geen zorgen hoor. Hij is prachtig geworden. En dat vond de jarige ook en dat is toch eigenlijk altijd het belangrijkste!!!

22

Ik vind hem ook super leuk niks mis mee :thumb:

Lieve taart groetjes
Jolanda

23

Lonestar schreef:

Jaaaa, daar issie!!!
Hij is super leuk geworden hoor, ondanks al je tegenslagen en het ziek zijn. Gelukkig heef je darige op jouw taart een grote vis gevangen ;). Heel leuk en doet niets onder voor mijn versie hoor!!!

Beterschap!
Groetjes, José

Thnx....... :o

Jullie allemaal lieve meiden. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

24

Wat een leuke taart. De visser en het bootje vind ik erg leuk.

25

Ik vind hem ook erg leuk geworden. Soms al het tegen zit komt toch het beste in je boven. Super gedaan en ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt!

groeten Annemieke
Cake It