101

Re: Makro of sligro de moeite waard?

haha nee al die bakker bij de makro :P als het maar goed blijft lopen kunnen wij het mooi daar blijven halen ;) :+

102

Iemand al ervaringen in Hengelo???

Ik kom ook wel bij de Sligro en Hanos, maar over het algemeen bestel ik het meeste via de bekende site.... Er is zooooo weinig...
Dus Funcakes bij de Makro zou echt een uitkomst zijn!!

103

Yentlscupcake schreef:

Ben gisteren bij de Makro in Best geweest en heb alles afgezocht, ook waar Ester zei waar zij het had gevonden, maar helemaal niets. Toen gaan vragen, maar die beste man wist van niets, toen ik zei dat erop een forum op internet een heel topic over was, ging ie het ook vragen.
En ja hoor, ze hebben alles al, maar dat stond achter in het magazijn op een pallet, ze moesten wachten tot de vertegenwoordiger kwam en die ging het dan indelen.
Dus nog even geduld!

Ik vindt het toch bijzonder dat ze het er voor de ene klant wel afhalen en voor de andere niet, en idd. net zoals bij Wodan stond er hier in Best ook niew op. Maar wellicht hebben ze het idd. naar het magazijn verplaatst omdat ik de dozen opgeript had :lol: (wel met toesemming overigens hoor, nou dames ik hoop dat het er snel voor iedereen is. :Y

104

Yentlscupcake schreef:

Yep, ik ga altijd in Dommelen, maar moet wel zeggen dat ik de spullen, op de fondant na, errug duur vind! Vergeleken met het Suikeratelier in Beek, vragen ze gewoon het dubbele van sommige spullen.

Ga volgende week eens kijken in Best bij de Makro!

Ik ga ook altijd naar Dommelen of Oerle (hebben ze sinds kort ook meer als eerst) maar vind het ook erg duur maar dacht dat dat normaal was  :o . Waar ligt Beek ergens? Misschien is dat dan voor mij ook niet al te ver rijden, zou wel handig zijn! En het is dus ondertussen ook in Best bij de Marko ook geinstalleerd?

Groetjes Danielle!

105

Danos schreef:
Yentlscupcake schreef:

Yep, ik ga altijd in Dommelen, maar moet wel zeggen dat ik de spullen, op de fondant na, errug duur vind! Vergeleken met het Suikeratelier in Beek, vragen ze gewoon het dubbele van sommige spullen.

Ga volgende week eens kijken in Best bij de Makro!

Ik ga ook altijd naar Dommelen of Oerle (hebben ze sinds kort ook meer als eerst) maar vind het ook erg duur maar dacht dat dat normaal was  :o . Waar ligt Beek ergens? Misschien is dat dan voor mij ook niet al te ver rijden, zou wel handig zijn! En het is dus ondertussen ook in Best bij de Marko ook geinstalleerd?

Beek ligt in Limburg, is een klein uurtje rijden zijn vanuit Valkenswaard, maar zeer de moeite waard!

En de spullen van de "molen" komen rechtstreeks uit Amerika, dus daarom doen ze er nog eens wat bovenop.

Groetje Cindy

106

Esther1980 schreef:
Yentlscupcake schreef:

Ben gisteren bij de Makro in Best geweest en heb alles afgezocht, ook waar Ester zei waar zij het had gevonden, maar helemaal niets. Toen gaan vragen, maar die beste man wist van niets, toen ik zei dat erop een forum op internet een heel topic over was, ging ie het ook vragen.
En ja hoor, ze hebben alles al, maar dat stond achter in het magazijn op een pallet, ze moesten wachten tot de vertegenwoordiger kwam en die ging het dan indelen.
Dus nog even geduld!

Ik vindt het toch bijzonder dat ze het er voor de ene klant wel afhalen en voor de andere niet, en idd. net zoals bij Wodan stond er hier in Best ook niew op. Maar wellicht hebben ze het idd. naar het magazijn verplaatst omdat ik de dozen opgeript had :lol: (wel met toesemming overigens hoor, nou dames ik hoop dat het er snel voor iedereen is. :Y

Ik mocht wel gaan kijken achter in het magazijn, maar dat heb ik niet gedaan, omdat ik niet echt iets nodig had!

Groetje Cindy

107

Is er iemand alweer een keertje in Vianen geweest bij de Makro?
Anders ga ik helemaal voor niets.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

108

Ik ben zojuist bij de Makro in Groningen geweest, maar helaas hier echt nog geen enkel spoor van de funcakes-producten en/of andere producten. Echt ongelooflijk jammer, hoopte hier toch even flink te kunnen inslaan.

Dan wordt het maar bestellen. Had graag even lekker willen neuzen...tijd dat er iets in omgeving Groningen geopend wordt.

109

Ik ben zaterdag in Hengelo geweest...

Ze hebben een minimaal assortiment...Inderdaad alles van funcakes.
Marsepein blank 1:4 1 kilo en een aantal kleuren 250 gram (ik meen: blauw, groen, rood, bruin en geel geloof ik...) en witte marshmellowfondant 250 gram.
Verder mix voor botercreme, biscuitdeeg en cupcakes. Em 3 soorten spray (ei, bak en de derde kan ik me even niet herinneren)

Het scheelde allemaal wel iets met de hebshop.... (verzendkosten en bezinekosten niet met elkaar verrekend...)

110

anieck schreef:

Ik ben zojuist bij de Makro in Groningen geweest, maar helaas hier echt nog geen enkel spoor van de funcakes-producten en/of andere producten. Echt ongelooflijk jammer, hoopte hier toch even flink te kunnen inslaan.

Dan wordt het maar bestellen. Had graag even lekker willen neuzen...tijd dat er iets in omgeving Groningen geopend wordt.

Donderen is niet zo ver weg...

Maar als je ambities hebt :D

just started

111

WAAAAAHHHH   :Y  :Y ik zag net online het nieuwe Makro krantje, en ik moet het jullie meteen vertellen!
Ze hebben een aanbieding
3 halen 2 betalen op al het Wilton en Funcakes assortiment!!!!!! :lol: Dus het moet wel dat ze het dan in alle vestigingen hebben. Alleen het gaat pas dinsdag in. Ik ga daar voor de deur liggen, want het zal wel hard gaan.
Niet goed voor mijn portemonnee! ;) maar wel heel leuk. Ik denk dat ik dan meteen dat kasteel ga kopen, met zoveel korting kan het wel. Jippie!

112

hmss.. Hoe duur zou dat kasteel zijn?  ;)

Zie ook http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 04&p=2

113

Rebel schreef:

WAAAAAHHHH   :Y  :Y ik zag net online het nieuwe Makro krantje, en ik moet het jullie meteen vertellen!
Ze hebben een aanbieding
3 halen 2 betalen op al het Wilton en Funcakes assortiment!!!!!! :lol: Dus het moet wel dat ze het dan in alle vestigingen hebben. Alleen het gaat pas dinsdag in. Ik ga daar voor de deur liggen, want het zal wel hard gaan.
Niet goed voor mijn portemonnee! ;) maar wel heel leuk. Ik denk dat ik dan meteen dat kasteel ga kopen, met zoveel korting kan het wel. Jippie!

Ik ga meteen even naar de site om de folders te bekijken. Dan toch maar weer terug naar de Makro Groningen...ben benieuwd. Neem aan dat jullie het bij andere vestigingen ook gewoon bij de bakproducten weghalen. (heb wel alle gangpaden afgezocht)
Bedankt voor de tip in ieder geval van de folder!

114

Weet iemand of ze ook bc mix hebben???
Morgenvroeg rij ik erheen, zoonlief naar school brengen en dan rij ik door naar Best.

Dan moet ik toch optijd zijn voor het op is dacht ik zo  :think:

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

115

Inderdaad, ze hebben Botercreme mix van Funcakes (in Den Bosch in ieder geval)...  In die mooie roze zakken valt het wel op!  :Y

116

ja zag ze net in het krantje  :Y

117

nou, je moest er snel bij zijn vanmorgen. Er gingen gewoon karren vol spullen naar buiten   :|
Gelukkig kon ik nog net de 2 laatste pakjes marsepein en nog wat pakken mix meenemen. De meeste dingen waren bijna op , maar ik heb gelukkig alles mee kunnen nemen wat ik wilde.

118

Was er vanmorgen (iets te vroeg makro was nog niet open :lol:)
Heb geen bc mix gezien en de cc mix was ook weg  :(

Dus ga vandeweek nog een keer een kijkje nemen.

Ik heb wel spuitmondjes,biscuitmix en suikerbakkerspoeder meegenomen

119

In Best was maandag al alles (qwua mixen)op, heb ernaar gevraagd en het zou dinsdag in de folder dus ook in het schap komen. Nou mooi  niet dus, ik ben dinsdag geweest maar opperdepop. Ik confronteerde hen met de tegenstrijdige berichtgeving, maar ze konden het niet ophelderen voor me.
Nu zou het er donderdag weer zijn is me verteld, dus morgen weer hop naar de makro ben benieuwd!
Wel een wilton cc bakblik meegenomen en 2x icing.

120

Ik ben vandaag met een vriendin nog eens geweest en er was idd niets meer.
Ze vertelden dat ze vrijdagmiddag weer nieuwe spullen kregen.

121

Dinsdag moest je er echt op tijd bij zijn ja , was zo op.
Ik had geluk dat ik bijna alle dingen die ik nodig had mee kon nemen.
Nou ga ik vandeweek nog een kijkje nemen en hebben ze de bc mix en de cc mix dan nog niet kom ik later nog een keer.
Die 2 dingen heb ik nodig maar heeft geen haast.

En ik heb een mooie reden om naar de makro te gaan  :D

122 Laatst bewerkt door Wodan (09-09-2010 05:31)

Je kunt vaak beter even doorlopen naar de poedersuiker...
Daar hebben ze een zak van 5 kilo suikerbakkerspoeder voor de helft van de prijs van de losse busjes... Ik meen 6 euro voor 5 kilo, goedkoper dan wat er in het bakschap ligt.

Merk van Gilze

123

En wie van jullie heeft Hengelo leeggekocht  :mad: ...

Haha

Ik vandaag daarheen... mis... er was alleen nog wat crisco, en heeel veel gele marsepein... voor de rest alles op!
t wordt tijd dat ze dat meer gaan inkopen....!!!!

124

:o verkopen ze ook crisco?

125

jep, een hele grote pot voor een paar euro..
In alle keren dat ik langsliep stonden er in den bosch genoeg.