1

Onderwerp: Bruidstaart bloemen met sluier 100 p

Hoewel ik steeds meer twijfel over wel of niet posten  :s , vind ik het ook wel weer leuk, om anderen te volgen waar ze mee bezig zijn, dus doe ik het toch maar weer wel  :think:

Gisteren trouwde een koppel, dat beiden in de horeca werkzaam is. Zij vonden maandag de beste dag om te trouwen, zodat hun vrienden uit de horeca erbij konden zijn (in het weekend wordt dit lastiger zeggen zij). Dus wel op maandag, maar toch groots. Ik mocht de bruidstaart maken voor 100 personen.

Ik had een foto van het bestelde bruidsboeket gekregen en ze had een voorbeeldtaart met sluier en bloemen. Nou vond ik deze taart veel te grof afgewerkt (kabels als rand), dus wel mijn eigen draai eraan gegeven. Heb er wel wat uren over gedaan, voordat ik eruit was, hoe het moest met al die kleurschakeringen in de bloemen en het plaatsen van sluier plus bloemen op een randje van zo'n 3 cm.......

Door de flits komen de kleuren iets te hard over van het oranje en rood/bruin  :/
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZZHYP74T.jpg

Maten 35,30,35,20,15, iets naar achter gestapeld, gevuld met vanille-merengue creme en aardbeientoppings.
Bekleding is witte fondant, sluier is parelmoer (2/3 fondant, 1/3 marspein en parelmoer gedust).

Groet, Jolanda

Re: Bruidstaart bloemen met sluier 100 p

Hij is prachtig hoor, alle reden om trots te zijn en dus ook alle reden om hem te plaatsen!!  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Hij is geweldig! Wat een plaatje en die kleuren! Super  :)

4

Hij is prachtig!!!!!!! :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

5

Wat mooi... zeker blijven posten!!

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

6

Wat twijfelde je met de kleuren van de calla's. En moet je nou es kijken hoe goed het is uitgepakt!
Een schitterende Taart en wat ik al zei met hoofdletter T en een heel hoog WAUW effect!

7

waauuuwww super... bloemen zijn prachtig

Lekker feestelijk rond.....

8

Dank jullie wel, toch wel weer leuk om te lezen na het opbeurende telefoontje van mijn moeder gisteren "ik zag een rozenwatervalbruidstaart van je in jouw album, dat is echt de minste taart die je ooit gemaakt hebt  :lol: , dat is toch veel te druk "
Hé bedankt mam  :(
Gelukkig deze week de enthousiaste bruid aan de telefoon gehad en die dacht er heel anders over!

Groet, Jolanda

9

smarianne schreef:

Wat twijfelde je met de kleuren van de calla's. En moet je nou es kijken hoe goed het is uitgepakt!
Een schitterende Taart en wat ik al zei met hoofdletter T en een heel hoog WAUW effect!

Dank je! De calla's zijn gemaakt van gele marsepein en gedust met roodbruin. Ze werden naar mijn idee iets te bruin. Geprobeerd met rode marsepein en gele en goud dust, gaf hetzelfde effect. De randjes zijn wel geel gebleven, op de foto lijkt het 1 kleur.

Groet, Jolanda

10

wow................., ik vind hem super!!! :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

prachtig zeg!!!

12

Ik vind hem prachtig

Groetjes Bianca

13

Hij is geweldig mooi, prachtig!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

tja, ik kan mij de reactie van jouw moeder wel enigzins begrijpen alleen formuleert ze het iets minder  :D dit is gewoon iets heel anders dan de schitterende taarten die we dan jou gewend zijn, maar daarom is deze nog wel heel mooi en weer super uitgevoerd!!! het laat alleen maar weer zien hoe veelzijdig je bent ;)
enne... zeker wel weer blijven posten, waar moeten we anders onze inspriatie weer vandaan halen??? :s  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

15

Jol321 schreef:

Hoewel ik steeds meer twijfel over wel of niet posten  :s , dus doe ik het toch maar weer wel  :think:

Gelukkig maar, braaf zo :thumb:

Ik reageer niet altijd op je taarten, omdat ik dan zo in herhaling val ;), maar ik kijk ze altijd, en ook deze is weer prachtig en vooral: leerzaam! :Y Laat ons nog maar heel lang meegenieten van al dat moois!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

16

hij is prachtig!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

17

kwebbeltje schreef:

tja, ik kan mij de reactie van jouw moeder wel enigzins begrijpen alleen formuleert ze het iets minder  :D dit is gewoon iets heel anders dan de schitterende taarten die we dan jou gewend zijn, maar daarom is deze nog wel heel mooi en weer super uitgevoerd!!! het laat alleen maar weer zien hoe veelzijdig je bent ;)

Ha ha, heb haar ook duidelijk gemaakt, dat het niet je smaak hoeft te zijn. "Nou, je maakt wel mooiere taarten"  :lol:  Ach, voor een amateurtje  :think:  Deze is ook niet mijn smaak, maar toch wel leuk om te maken. Haar opmerking was overigens niet over deze (die heeft ze nog niet gezien) maar over die van vorige week:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OHGH3BEB.jpg

Groet, Jolanda

18

Geweldig weer!!!! En goed dat je 'm ook post .... wij kunnen niet zonder die schitterende creaties van jou hoor!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

19

glashill schreef:

Geweldig weer!!!! En goed dat je 'm ook post .... wij kunnen niet zonder die schitterende creaties van jou hoor!

:o  Teveel eer, Jac

Groet, Jolanda

20

Jol321 schreef:
glashill schreef:

:o  Teveel eer, Jac

Nooooooo way!!!! Ik zie ze allemaal voorbijschuiven op hyves en 't zijn stuk voor stuk toppertjes!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

Heel mooi!!
Mooie bloemen!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

22

Mooie kleuren heb je gecombineerd. Heel mooi gedaan!!!

Groetjes en succes met 'taarten'! Kim

23

Tuurlijk posten, ik wil ze zien! Ik vind deze eigenlijk ook niet zo mooi, zal ik eerlijk bekennen, maar wel imposant en prachtig uitgevoerd. Ieder zijn smaak, en je maakt toch wat men wil :Y

Wel weer een uitdaging en een kans om te laten zien dat je er echt goed in bent, die hele grote stapels *D

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24

Waarom niet posten?? Dit is echt onwijs mooi!!!! Dus blijven posten hoor!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

25

Supermooi, allebei ! Gewoon blijven posten hoor, daar doen wij weer inspiratie mee op !!!

Groetjes, Conny