Onderwerp: Bruidstaart bloemen met sluier 100 p
Hoewel ik steeds meer twijfel over wel of niet posten , vind ik het ook wel weer leuk, om anderen te volgen waar ze mee bezig zijn, dus doe ik het toch maar weer wel
Gisteren trouwde een koppel, dat beiden in de horeca werkzaam is. Zij vonden maandag de beste dag om te trouwen, zodat hun vrienden uit de horeca erbij konden zijn (in het weekend wordt dit lastiger zeggen zij). Dus wel op maandag, maar toch groots. Ik mocht de bruidstaart maken voor 100 personen.
Ik had een foto van het bestelde bruidsboeket gekregen en ze had een voorbeeldtaart met sluier en bloemen. Nou vond ik deze taart veel te grof afgewerkt (kabels als rand), dus wel mijn eigen draai eraan gegeven. Heb er wel wat uren over gedaan, voordat ik eruit was, hoe het moest met al die kleurschakeringen in de bloemen en het plaatsen van sluier plus bloemen op een randje van zo'n 3 cm.......
Door de flits komen de kleuren iets te hard over van het oranje en rood/bruin
Maten 35,30,35,20,15, iets naar achter gestapeld, gevuld met vanille-merengue creme en aardbeientoppings.
Bekleding is witte fondant, sluier is parelmoer (2/3 fondant, 1/3 marspein en parelmoer gedust).