1

Onderwerp: zoek programa

Hoi ik wilde iets over ben10 opzoeken maar ik krijg steeds deze melding          Insane query. Aborting.

uitloggen en weer inloggen help ook niet.
Ik moet een puzzeltaartje maken en wilde hier wat ideetjes over op doen

groetjes ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

Re: zoek programa

ik krijg gewoon zoekresultaten hoor :Y

rubriek taartenparade en bruids- en stepelparade en klein&fijn aanvinken

ben10 als trefwoord gebruiken, denk ik, als jij het gescheiden intikt, dus ben 10, tja dan zal de zoekmachine te veel hits krijgen en zegt ie tegen jou dat je zoekopdracht insane is ;)
Dan kun je het via google proberen, "ben 10" "deleukstetaarten.nl" met haakjes en alles invoeren, dan is de bovenste link van DLT en dan klik je op 'toon meer resultaten van deleukste....' en dan zie je alle links :Y

succes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Welk zoekwoord gebruik je en welke rubrieken selecteer je?

Als je een zoekwoord zoals fondant, marsepein of botercrème gebruikt vindt de database dat niet zo slim (vindt-ie zelfs 'insane' - dus hartstikke gek :P) omdat dat woord zó vaak voorkomt dat het niet haalbaar is alle resultaten voor je te tonen.

Misschien dat er per ongeluk een spatie tussen ben en 10 stond? Want dan gaat-ie op "ben" zoeken.

Als ik op ben10 zoek en de taartenparade & bruids- en stapeltaarten selecteer, krijg ik 14 resutaten.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

jee nu heb ik een keer gewonnen M!!!!  :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

http://www.deleukstetaarten.nl/marianne/tong.gif

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

tipsytaartje schreef:

ik krijg gewoon zoekresultaten hoor :Y

rubriek taartenparade en bruids- en stepelparade en klein&fijn aanvinken

ben10 als trefwoord gebruiken, denk ik, als jij het gescheiden intikt, dus ben 10, tja dan zal de zoekmachine te veel hits krijgen en zegt ie tegen jou dat je zoekopdracht insane is ;)
Dan kun je het via google proberen, "ben 10" "deleukstetaarten.nl" met haakjes en alles invoeren, dan is de bovenste link van DLT en dan klik je op 'toon meer resultaten van deleukste....' en dan zie je alle links :Y

succes!

Heel erg bedankt ik had inderdaad ben 10 als zoekwoord nu krijg ik het wel te zien groetjes ina

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom