1

Onderwerp: wall-e geboetseerd

Laatst een bestelling gehad voor een wall-e taart, wat een klus was dat om te boetseren. Gelukkig gaf ze van tevoren al aan dat ze niet van plan waren om de wall-e te eten, dus de nek is gemaakt van floral wire ;)  ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3UGH3WSU-D.jpg

2

Re: wall-e geboetseerd

Pff, het ziet eruit als een heel gepriegel. Mooi gemarmerde ondergrond. En had je de kakkerlak ook gemaakt?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

3

Was ook echt een gepriegel, op een gegeven moment wou ik wall-e neerwalsen met m'n vuist :mad:  :mad:  Daarna had ik ook geen zin om die kakkerlak te maken, in plaats daarvan een laars met een plantje erin ;)

4

Wow, Ik vind hem helemaal top :thumb:  Moet deze maar niet aan mijn kids laten zien want die willen geheid zo'wall-e taart hebben :s

Groetjes, Renata

5

Siep schreef:

Was ook echt een gepriegel, op een gegeven moment wou ik wall-e neerwalsen met m'n vuist :mad:  :mad:  Daarna had ik ook geen zin om die kakkerlak te maken, in plaats daarvan een laars met een plantje erin ;)

Gelukkig heb je hem niet neergewalst! Toch lekker, als je jezelf overwonnen hebt en het resultaat mag er zijn.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

6

gelukkig maar dat ie nog heel is, hij ziet er goed uit :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)