Onderwerp: wall-e geboetseerd
Laatst een bestelling gehad voor een wall-e taart, wat een klus was dat om te boetseren. Gelukkig gaf ze van tevoren al aan dat ze niet van plan waren om de wall-e te eten, dus de nek is gemaakt van floral wire

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » wall-e geboetseerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Laatst een bestelling gehad voor een wall-e taart, wat een klus was dat om te boetseren. Gelukkig gaf ze van tevoren al aan dat ze niet van plan waren om de wall-e te eten, dus de nek is gemaakt van floral wire

Pff, het ziet eruit als een heel gepriegel. Mooi gemarmerde ondergrond. En had je de kakkerlak ook gemaakt?
Was ook echt een gepriegel, op een gegeven moment wou ik wall-e neerwalsen met m'n vuist
Daarna had ik ook geen zin om die kakkerlak te maken, in plaats daarvan een laars met een plantje erin 
Wow, Ik vind hem helemaal top
Moet deze maar niet aan mijn kids laten zien want die willen geheid zo'wall-e taart hebben 
Was ook echt een gepriegel, op een gegeven moment wou ik wall-e neerwalsen met m'n vuist
![]()
Daarna had ik ook geen zin om die kakkerlak te maken, in plaats daarvan een laars met een plantje erin
Gelukkig heb je hem niet neergewalst! Toch lekker, als je jezelf overwonnen hebt en het resultaat mag er zijn.
gelukkig maar dat ie nog heel is, hij ziet er goed uit 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » wall-e geboetseerd