26

Re: Mijn 1e suikerwerk ooit!!

Wauw Marije, mooi hoor!! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

27

Marije schreef:
tipsytaartje schreef:

wauw marije wat gaaf! heb je dit zelf zitten frobelen? of heb je een workshop gevolgd? Thuis lijkt me lastig, dan moet je toch zo;n speciale lamp enzo hebben? Wel cool zeg :Y

Ik volg een patisserie opleiding. Volgende week suikerblazen, ben zoo benieuwd hoe dat is. En inderdaad met zo'n lamp en nog heel veel ander materiaal. Best wel ff een aanschaf dus.
En inderdaad bloedjeheet zoals Ottolien al zegt  :s

Doe je de patisserie opleiding in de avonden of doe je het fulltime of zo?

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

28

He Marije, helaas was het niet gelukt om ook gelijk met jou deze cursus te doen.. maar nu ik dit zo zie. Werkelijk prachtig is het stuk geworden, toch echt een aanrader. Ga het zeker overwegen nu maar eerst vandaag aan de bak met Ellen en haar Suikerbloemen. Zal haar alle info doorgeven uit de mail.

He meid, ga zo door met het maken van deze prachtige kunstwerken enne... succes vandaag met het blazen van suiker. Lijkt me echt toppie! Zet hem op en maak er wer zo'n prachtstuk van, ben benieuwd!
Groetjes

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

29

Prachtig zeg!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

30

ziet er echt héél erg mooi uit...je wordt vast de Hollandse Cake Boss..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

31

missnicd schreef:
Marije schreef:
tipsytaartje schreef:

wauw marije wat gaaf! heb je dit zelf zitten frobelen? of heb je een workshop gevolgd? Thuis lijkt me lastig, dan moet je toch zo;n speciale lamp enzo hebben? Wel cool zeg :Y

Ik volg een patisserie opleiding. Volgende week suikerblazen, ben zoo benieuwd hoe dat is. En inderdaad met zo'n lamp en nog heel veel ander materiaal. Best wel ff een aanschaf dus.
En inderdaad bloedjeheet zoals Ottolien al zegt  :s

Doe je de patisserie opleiding in de avonden of doe je het fulltime of zo?

ik ben ook benieuwd

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.