Re: Mijn 1e suikerwerk ooit!!
Wauw Marije, mooi hoor!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 1e suikerwerk ooit!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw Marije, mooi hoor!! 
tipsytaartje schreef:wauw marije wat gaaf! heb je dit zelf zitten frobelen? of heb je een workshop gevolgd? Thuis lijkt me lastig, dan moet je toch zo;n speciale lamp enzo hebben? Wel cool zeg
Ik volg een patisserie opleiding. Volgende week suikerblazen, ben zoo benieuwd hoe dat is. En inderdaad met zo'n lamp en nog heel veel ander materiaal. Best wel ff een aanschaf dus.
En inderdaad bloedjeheet zoals Ottolien al zegt
Doe je de patisserie opleiding in de avonden of doe je het fulltime of zo?
He Marije, helaas was het niet gelukt om ook gelijk met jou deze cursus te doen.. maar nu ik dit zo zie. Werkelijk prachtig is het stuk geworden, toch echt een aanrader. Ga het zeker overwegen nu maar eerst vandaag aan de bak met Ellen en haar Suikerbloemen. Zal haar alle info doorgeven uit de mail.
He meid, ga zo door met het maken van deze prachtige kunstwerken enne... succes vandaag met het blazen van suiker. Lijkt me echt toppie! Zet hem op en maak er wer zo'n prachtstuk van, ben benieuwd!
Groetjes
ziet er echt héél erg mooi uit...je wordt vast de Hollandse Cake Boss..
Marije schreef:tipsytaartje schreef:wauw marije wat gaaf! heb je dit zelf zitten frobelen? of heb je een workshop gevolgd? Thuis lijkt me lastig, dan moet je toch zo;n speciale lamp enzo hebben? Wel cool zeg
Ik volg een patisserie opleiding. Volgende week suikerblazen, ben zoo benieuwd hoe dat is. En inderdaad met zo'n lamp en nog heel veel ander materiaal. Best wel ff een aanschaf dus.
En inderdaad bloedjeheet zoals Ottolien al zegtDoe je de patisserie opleiding in de avonden of doe je het fulltime of zo?
ik ben ook benieuwd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 1e suikerwerk ooit!!