Gezellige Taart schreef:
Wat een schattig vogelhuisje. Is de taart gemaakt met biscuit of cake? Een 3D taart kan het beste met cake gemaakt worden omdat dat zwaarder en vooral ook steviger is. Met goede cake zakt je taart dan ook niet en hoef je hem ook niet te stutten. Toch kan ik niet zeggen dat je taart er ingezakt uitziet. Ik vind hem vrolijk en lief en zeer goed gelukt voor de eerste 3D
Thanks voor de tip! Wordt ie niet te machtig met cake?? Cake is gewoon zoals jij en ik cake kennen??
Voorlopig hoef ik geen 3D meer, vind het niet zo leuk om te doen.
Ik gebruik meestal gewoon kant en klare cake mix van custers(alleen nog water toevoegen en eventueel een smaakje), die smaakt prima en valt iets minder zwaar dan wanneer je zelf een cake maakt. ik heb zelf nog niet die cake mixen gebruikt met een smaak, zoals stroopwafel mix, aardbeien mix enz, maar ik denk dat het daarmee ook prima gaat. Een cake is idd een heel stuk machtiger. Sommige doen er dan helemaal geen vulling in, ikzelf doe er 1 laag vulling per cake in. Omdat cake idd machtiger is ook kleinere stukjes snijden. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes voor de volgende keer
.
Groetjes Joyce
Groetjes Joyce
Een gezellige taart is de moeite waard!